2015年5月4日 星期一



緣起二十六年前一宗震驚世界的事件,

來自五湖四海的人走在一起,聽課、搞活動、搞會務 . . . . .

經過一段日子後,各奔前程,惟關心時政的心沒變。

不經不覺,大家都長了年歲,有的兒女已長大成人,

有的已過著退休生活(其實還沒“登六”),浪遊世界,賞美景、嚐美食,

令我這個在職人士 . . . . . 流晒口水,引頸以待 ;P

託社交群組之便,我們成為酒肉朋友了﹗ ;DDD


昨晚在其中一位朋友的家聚會,她的家闊落吖嘛 ;-)


餐前小食



 有好酒之人, 每次必備 . . . . .

其中一款




打邊爐

飽食之後,由朋友的老公洗碗,哈哈﹗

每人科款 $95,酒不計,因為各有帶酒,我冇帶,賺咗﹗


 



今朝的 FB 截圖。

昨晚斟完飲、飲完斟,十一個人飲了七支,另有兩支大啤,

我冇飲啤酒,七支中有汽酒、紅酒、梅酒,乜都飲尐,

好耐沒試過如此盡興了﹗

席間提起年尾再召集食大閘蟹和蠔喎 ;P




12 則留言:

  1. 志同道合, 聚首一堂, 飲食暢談, 誠人生樂事也。
    事後識唔識返屋企? :-D

    回覆刪除
    回覆
    1. 席間有飲得之人,我只淺嚐而已,十分清醒 ;P 摸住酒杯的確助長談興。
      難得有人召集飲飲食食,大家樂得逍遙 . . . . ^ ^ 回想以前擺街站、派傳單,以至洗樓 . . . 幾辛苦架,而家尐嘢留番後生仔做嘞啦 ;-)

      刪除
  2. 終於有新卜,可以入嚟la > <... 因為驚咗條... 諗起都慄 T T...
    我都諗緊幾時可以退休,唔駛do ...

    回覆刪除
    回覆
    1. ”因為驚咗條... 諗起都慄 T T... ” ???之前個卜瓜咗﹖

      刪除
    2. 都係我講得唔清楚 @ @ 係卜主前一篇卜,有條蜈蚣,諗起都驚 {(-_-)}

      刪除
    3. 原來如此﹗
      呢排學人煲劇,無心打理呢處,不過告一段落了,好快收拾心情 XDDD

      刪除
  3. 把酒談天,一樂也,雖然我唔飲

    回覆刪除
    回覆
    1. 飲兩杯後,心情放鬆,暢所欲言 ;DDD
      當晚有一位朋友有少少貓咗 .....哈哈﹗

      刪除
    2. 飲兩杯後,心情放鬆,暢所欲言 ;DDD
      當晚有一位朋友少少貓咗 ;P

      刪除
  4. 回覆
    1. 廿多年後仍可共聚,十分難得,我尐中學同學都沒聯絡了. . . .

      刪除
  5. 現今有 whatsapp 群組,召集相聚就方便得多了

    回覆刪除