2015年7月9日 星期四

吐露戰 “跡”


昨天與兩老表再踩吐露港公路 (大埔 >> 沙田 >>大埔)

高手 R 係鐵膽,另一位由美國回港度假,亦高手也﹗

兩位十分照顧低手老表,一前一後 ~ 開路、殿後 ^,^

可惜低手福薄,難承厚意 . . . . :-(

上回雖然休息多,踩得斷橛,上斜失敗,但平安走畢全程,

這次踩得連貫,途中只休息了三次,上斜都成功了,

然而 . . . 連趴兩次,嚇壞高手﹗




 望八仙、觀音



 幸好跌在平路,只是擦起了表皮,見血架,

藥水膠布都冇帶一塊,高手老表向路人徴得一膠布一酒精棉,

 暫時處理傷口,除了拇指,膝哥亦同時承受了第一趴﹗

好在戴了手套,否則手掌亦難免掛彩 . . . . .



今次比上次快了差不多一小時抵達沙田午膳,

都係幫襯上次的茶餐廳 ~ 牛筋腩撈米,腩鬆筋腍,好食。




回程踩到科學園(?) 附近,因要拐彎 (經過欄杆) 失控,

單車擦到欄杆,於是發生第二趴,跌得比第一趴重,

幾乎仆崩鼻,額頭添了一劃 . . . 膝哥再硬食一嘢 ~>.<~。

馬上沖傷口、冰敷 ( R 帶了一樽冰) ,

感覺傷在皮肉,未及筋骨,休息一會,繼續回程﹗


回家後,再冰敷、塗藥膏. . . . . 今朝起來已好好多嘞。

資質魯鈍,四肢協調差,下次必配備頭盔、手套、護膝與療傷藥品﹗


低手論盡,損了兩位老表的興致,深感抱歉 ﹗


剛建立起的丁點信心,一舖打殘 !!!

我諗要自習一段時間,才敢再邀約共踩咯 . . . . . :-(



13 則留言:

  1. 練踩練氣之外(速度反而唔使急咁急, 練好技術先)... :P
    我諗你不妨練下 "慢" 車 ~ 架車唔使點行, 平衡到唔跌落嚟...; 然後操控自如, 快慢隨意。
    真係跌時識就住跌(?)... :-D
    跌之前有無意識會跌? 知道會跌之時電光火石之間有無反應唔跌咁傷? ...
    莫被跌嚇親, 加油!!! :-)


    回覆刪除
    回覆
    1. 其實今次來回需時短咗,非因速度(我亦唔敢快),是休息少了,上次因為手痛pat痛而頻頻小休,故需時較長;至於慢駛平衡,比之前已有少許進步,係轉彎時仍未掌握準乘,眼與手足不協調,加上心怯,兩頭擺,所以打算稍後在單車公園租車練下平衡、轉彎;
      至於跌嘛,跌起上黎唔知點反應,昨天兩跌都在左邊 . . .. . .似乎係慣性跌左 ;P 我呢尐低手冇速度,做足安全措施,應該冇咁傷 ;P
      我覺得昨天的車可能有問題,即使慢慢收break,都會dup,一dup就跌﹗其實高手幫我試過車,三部我都騎過,係我自己揀呢部 . . . . .

      刪除
    2. 兩頭擺, 大致係平衡技術問題, 加上可能始終有尐心怯, 唔夠信心, 本來唔使跌終於都跌。行緊DUP車太應要比較小心, 最好有部私家車自己可以習慣其性能, 哈哈, 不如買部正嘢喇..。
      一於練多尐, 唔跌唔得大...。:-D

      刪除
    3. 家族缺乏運動細胞,所以上單車班、約高手練習,希望將勤補拙,達成夢想,咁樣趴兩趴,要重新思考如何針對弱點 (眼、四肢、心理的協調) 制訂練習 . . . . .
      三十元日租的車係雞尐,聞說九十元日租的好好多喎~
      買“私家車”不難,“泊位”係問題吖嘛~~~ 單車班阿sir叫我地幾百蚊買部二手車玩下先,佢可以幫我地check車,明天上埋最後一堂,睇下點~~~~
      高手亦提過“正嘢” 摺車(慳位),萬多元起錶﹗好似晾衫咁,一揚就開,不過係細轆,好易兩頭擺,初學者不宜﹗

      刪除
    4. 一眼關七... :-D
      倘若平時(譬如行街)慣了心無旁騖, 不妨試多尐 "游目四顧", 習慣下...。慣咗自不然可以 "感應" 多尐身邊以及附近的 "動態"。
      到踩車時(前提都要有番一定的技術先)就會發揮作用, 不會窄角、近距離聚焦一處或一樣事物太久, 盡量環視前面, 四圍瞄, 之餘可以的話, 還須瞄瞄後鏡...; 對前後左右的環境胸有成竹, 就比較淡定, 慣了就會心、眼、手、腳配合得好。
      咁暫時租車就去租尐正尐貴尐嘅嚟踩喇, 所費不多, 安全好多。
      私家車就且練且吼, 反正不急嘛。
      說個早日的親身經驗, 呢邊夏天好多人踩單車, 亦有不少單車徑。早幾日過公園行, 行到紅綠燈附近, 有個年青少艾的洋妞(:P)成副裝備 ~ 頭盔、眼鏡、單車緊身服 ~ 在不遠處過完一邊斑馬線上了行人路想轉入單車徑迎面而來, 四目交投, 車未到見我行緊, 佢已立即遞高右手示意 ~ 意即會在我的左手邊過, 見狀我自然略偏向右郁, 咁就大家唔使驚...。:-)

      刪除
    5. 可以伸手示意,係高手咯,我連轉波~手指剔一剔呢個動作都論論盡盡呀﹗
      受教﹗先在單車公園練習,上埋明天一堂,暫時停下先,因為月尾遊台,要好好保重 . . . . ;P

      刪除
    6. 多姿多采, 生活寫意!! :-)

      刪除
  2. 今次唔好賴d大帝整傷妳la ;-D

    回覆刪除
  3. 好勇(對我來説)!
    學單車一定要炒車才會學識,努力!

    回覆刪除
    回覆
    1. 炒完即怯,又要花時間執番信心 . . . . :-(
      以資質論,即使努力也不會有大成,只望踩得平穩尐、能控好部車 . . . . . ;P

      刪除
  4. 回覆
    1. 單車環台係未來的夢想之一,仲有時間練喎 ;P

      刪除