2015年9月15日 星期二

登山/練車



“即刻出動” 群組召集,呢日(5/9 (六))我得喎,去﹗

目的地係南丫島的菱角山,拍攝日落。

是日也,風和日麗,惠風和暢 ~~~




 


哎﹗伏已中,原來咁多石級 . . . PO文話明有石級,

只係我看山小也 ﹗ 




忘了自己體能弱雞,負重 . . . 

抖下先 *﹏*



 架機、扎馬、等待 . . . 

大石不平兼風大,馬 . . . 不得不扎﹗ 明天還要練車啊 >﹏<。


 鹹蛋黃不現



隱於雲後





 來了曙暮暉 (雲隙光的一種)





 暮色漸合,執嘢落山



 船到中環已九時許,各自散去。

呢個群組係行動派,食嘢次要,

去的地方多無補給 (或曰美景不會在路邊) 要自備糧水,體力考驗也﹗

 


。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。


前一天行咗半日, 這日第一次跟大隊練車,有尐緊張﹗

先來大合照 . . .



腳攰+驚C,當然大落後﹗

教練跟了我一小段路:「你對腳係咁踩冇用咖,用力至得咖嘛 . . .」

唉,阿 sir ,腳軟呀﹗ 嗰日一落車幾乎企唔穩 . . .

本來擔心回程到單車舖還車時,要眾人等我 . . . 瘀爆呀﹗

點知佢地迷路,包尾的我 (一向係路盲) 亦不大認得路,

詢之路邊休息的單車哥,佢好好人,帶呢隻龜回程,

我反而最早到埗,YEAH ~~~ ^;^

 

 隊友的記錄



(補記:是日練習,三人一組,輪住在前頭 “破風” ;

結果係:不成隊形,各有各踩 . . . XD )


7 則留言:

  1. 好....勁...呀!! "前" 日行長石級, "翌" 日踩長途車...
    龜姐率先抵達單車舖, 有冇對後來的兔友和教練話..."咁遲嘅?"...咁... XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 今日雙腳完全 "復原" 未? :P

      刪除
    2. 點敢“明笑”﹖竊笑一下啫 ;P
      唔想咁勁咖,以為係山仔,少少石級啫,點知係咁上(其實只係微斜),仲要札咗個幾兩個鐘馬,落山先知大鑊,好在翌日係下午才練車 . . .
      呢單係再上星期嘅事,抖咗三日呀﹗上星期日(13/9)再練了一堂,教練要我地學壓肩加速,又真係踩得快咗尐喎,耳邊風聲呼呼 . . . 包尾的我再次率先到起步的大圍站,佢地又迷路啊 XDDD

      刪除
    3. 知道隔了十日, 但...恢復快慢因人而異的嘛, 哈... :P
      班友真係...休說自已難認路, 一山還有一山"高" 呢, 遞時你功力有進, 宜乎權充 "領" 隊。
      :D

      刪除
    4. 現時“勁”嘢之後,三、四日都可以的,十日﹖遲尐啦 ;-)
      唔係我認得路,而係自己知自己事,去到岔路而無路牌指示,就問道於 . . . 路人啫;P

      刪除