2015年11月5日 星期四

咖啡機


同事買洗衣機送咖啡機,他用不著,送我 ~ ^;^


先在水箱注入清水,開空機 ~ 洗機



呢部機 HKTV Mall 網購要 $1,2xx,優惠價減 $100都要$1,1xx 呢 ;-) 

這類型咖啡機使用方便,但略嫌不環保﹗

在機頂投入咖啡粒,依咖啡粒的顏色按掣即可。




 Expresso





另一款,忘了係乜 ;P




連飲兩杯齋啡 ~ 其實唔識 “品啡”,兩款都差不多味咁 . . .



10 則留言:

  1. CK呀? :D
    以前細佬有部應該係咁上下的, 那時兩公婆成日入賭場玩那賭場送的。
    咁多款, 有排先試得勻... XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係佢呀。
      可以慢慢玩,拔,會玩幾耐呢?:P

      刪除
    2. 可能要假期+黐家的時候才有閒情慢慢玩... :P

      刪除
    3. 所以一日飲兩杯囉 . . .

      刪除
  2. 比起舊款嗰種,呢種易清洗得多

    回覆刪除
    回覆
    1. 用法簡單方便,新玩具,睇下玩幾耐~~~

      刪除
  3. 我都有買類似這款的玩具,係Nesxxxx,形狀似企鵝,又係好易清洗...
    妳部機出的產品只有咖啡類?

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個牌子我唔識噃,唔知仲有乜嘢呢﹖;-)

      刪除
  4. 唔知點解我都系中意傳統咖啡機,唔使一定要買同一牌子咖啡嘛

    回覆刪除
    回覆
    1. 滴漏嘅都方便,我亦有一部半自動的咖啡機,比較麻煩,丟喺度,冇乜用過 ;P

      刪除