2016年9月28日 星期三

睡死了﹖



瞓到燒C咁﹗

樣衰,但可愛 >3<


阿活



點點


英英

話說呢隻英,仍與點點水火不容,我房是其踞點。

上星期某天半夜,起身上廁所,

開門之際、矇矓之間,瞥見貓影飈出,

以為係阿活,搞掂回房關門繼續尋夢 . . . . .

未幾,聽到廳中怪叫連連,辯聲而知大鑊﹗

 衝出廳視察,英英縮進牆上貓箱中,而點點在箱外猛攻,

須臾,更二貓一箱上演困貓鬥﹗

於是向點點猛噴水、咕臣趕 . . . 一輪人貓混戰之後,亂局平定,

過了幾天才發現貓箱有尿 . . . 英英驚到瀨尿呀 ~~~ 唉﹗

諗下又覺得好好笑,平時不會隨意出房,嗰晚鬼整無端端衝出廳,

合該應此劫﹗






9 則留言:

  1. 勢成水火?! 都唔知因乜解究?!
    點點不知曾否向英英 "放言", 見一X, 打一X...

    回覆刪除
    回覆
    1. 相處咗幾年都冇事吖,係前年開始就“結怨”,仲係上下把分明,如果勢均力敵,我都由得佢地打。
      英英係隻多聲氣的貓,一見我就 ee~rr~,討拍討摸,我諗點點好憎佢尐聲氣,一見就眼火爆﹗

      刪除
  2. 如此說來, 貓猶人也, 此豈妒恨交加...耶?! XD

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 驚青冇膽兼冇戰鬥力,點點就係知道佢驚死至“恰”佢﹗

      刪除
  4. 英英&點點撈邊骨頭 >-<
    呢個麻甩點真係要拎出嚟‘中’鑊金 XDDDD
    家有百厭貓,真係不愁寂寞 XP

    回覆刪除
    回覆
    1. 衰仔點欺善怕惡呀,我都成日整蠱佢,搞到佢呱呱嘈 XDDD

      刪除