2017年9月9日 星期六

"天鴿"之夜


22/8 晚迎"天鴿",用膠袋攝實窗隙以防入水,

勁風吹東北,我呢邊幸得靜局,但就試唔到窗門做防漏工程後的成效咯。


風靜 ~ 心亂﹗


晚飯時,驚見老媽軟耷耷失晒神,原來有尐發燒,

風,黎緊嘞,明天肯定冇醫生睇,心戚戚 .....

馬上讓她吃兩顆由醫院開的退燒藥,再看情況,

好在稍後精神好轉,否則又要入急症室,

睡前再服兩粒, 翌日就回復精神了,多服一天的藥,好彩掂咗﹗


是夜搞完老媽嗰瓣,赫然發現肥緇經常攤抖的窗邊有兩滴血水,

唔 係 嘛 ~~~,馬上檢查肥緇的 pat pat,

哎吔﹗做乜濕𣲷𣲷㗎,用紙巾印一印,真係血水啊,

我估係肛門腺發炎,為免佢再舐,馬上戴頭套。

風,黎緊啦,明天又冇醫生睇,囉囉攣 .....


翌日,風到,冇符 :(

卒之約了 25/8 見獸醫,佢都同意係肛門腺發炎,

服10日抗生素兼早晚洗傷口一次。

馬騮pat pat 大肥緇

 肥緇都好乖,餵藥洗傷口不算太難,

但不免要糾緾一番並忍受她的  鬼~ 叫  ﹗






食完藥喇,應該告一段落𦉌啩﹗





16 則留言:

  1. 好耐冇上黎,一黎就撞正你屋漏偏逢連夜雨, 好彩最後搞掂!做人無風無浪最幸福! 肥緇好得意

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi,真係好耐冇見~ ;)
      嗰晚心諗:yiu~係咪玩嘢呀!
      肥緇真係非一般貓,每次餵藥洗傷口後,馬上攤肚腩,唔會避我㗎<3

      刪除
    2. Hi,真係好耐冇見~ ;)
      嗰晚心諗:yiu~係咪玩嘢呀!
      肥緇真係非一般貓,每次餵藥洗傷口後,馬上攤肚腩,唔會避我㗎<3

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀…佢俾我搓㘣扲扁,得把聲呱呱叫~ XDD

      刪除
  3. 終於明白[打波先嚟落雨]及在長假期時急症室會特別多人…… 😷
    22號打風出事,幸好'大人'無恙;阿緇就惨豬,要等到25號先見到E生😓
    係呢,肛門線呢家嘢有無預防?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰晚真係好~yiu~呀:(
      本來24號上午請假同阿緇去家居附近的診所睇,唔使預約,但診所竟然關門裝修,係咪激C﹗
      唯有約番幫襯開的九龍貓醫院,排到25號下午都算快喇。
      據醫生講,狗狗比較容易有肛門腺發炎,而貓比較乾淨,成日洗身,所以較少有此疾。她說,如貓貓太肥lam唔到pat pat或成日痾爛 C都可能引發此疾。不過我覺得阿緇兩樣都唔係.....希望唔會復發啦,而家成日𥄫住佢有冇lam過籠呀。
      我諗預防就是清潔吧,都聽過帶狗狗去沖涼會唧肛門腺的。

      刪除
  4. 我都聽過帶狗狗去沖涼會唧肛門腺;又令我諗起阿Lu有一次......
    當時8妹好細個,果次幫佢梳毛,梳到佢好開心,應該係好high (XDD) 佢...佢pat pat竟然‘必’咗d臭屎崩崩ge流質嘢出嚟,臭到 > <... 回想當時如果唔係咁樣’必‘出d臭C出嚟,有冇可能會演變成肛門腺發炎...(唔怪得之時發前經常見皮爺打佢C food, 可能皮爺聞到佢C food臭 XDDD)

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來阿Lu有過咁嘅經歷,冇諗過貓地會有呢味嘢 ><。得閒要上網查下咩事……

      刪除
    2. 原來阿Lu有過咁嘅經歷,冇諗過貓地會有呢味嘢 ><。得閒要上網查下咩事……

      刪除
  5. 我以前只貓叮噹都試過肛門腺出口塞咗,D分泌物谷爆之前好痕, 成日 lam pat pat , lam 到損哂, 睇E生先知, E生幫佢唧出1大pat臭到寃嘅野,叮噹唔肯俾我唧, 之後每次睇E生都要求幫佢唧肛門腺,有時出去美容店沖涼幫佢唧,驚谷爆咗傷口大要做手術啊! 

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓﹗咁即係阿緇有機會“復發”﹖要成日檢查佢pat pat....>﹏<"

      刪除
    2. 係呀, 睇E生時順便問吓可以幾耐唧一次, 有人話唔好成日喞, 唔知係咪呢!

      刪除
  6. 我家妙妙初來做絕育手術時,有請e生幫佢唧,因為見到有2粒黑芝麻大的物體在缸門位,e生說是缸門線,可以順便清理,但之後咁耐無唧過,現在兩粒䒦麻仍在

    回覆刪除
    回覆
    1. 肥緇黑黝黝,睇唔到兩粒芝麻;P
      下次問下醫生……

      刪除