2018年1月17日 星期三

寒冬日常


天氣轉冷,貓家庭必嚴陣以待,貓們有乜依郁,荷包好傷㗎﹗


呢塊白色暖板甚受歡迎,幾年前買了一塊,覺得幾正,

於是在下一季想多買一塊,但遍尋不獲。
 
去年無意中在一間寵物用品店見到,更得一位顧客讓出會員價~半價購得,

今季可以有兩塊大暖板、兩塊細暖板,好夠用啦 ;)

因為貓們都係獨家村,所以要多備暖板。


這塊多由阿緇獨佔,如其他貓佔用,會被佢趕走。



呢兩位係短期用家,阿緇應在我房內.....否則佢地唔會喺度 ;P



 


 另一個好位 ~ 點點至愛







難得三隻嘢迫埋一齊



素素多蜷伏被竇,甚少伏暖板。



 


 冬曝







仲有龜仔,日日曬幾粒鐘太陽 XD




9 則留言:

  1. 好食好住, 悉心打理, 隻隻都靚立立! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 若不悉心打理,等同荷包自戕﹗XDDD

      刪除
  2. 早幾日我家無暖氣,連奇奇都匿入被竇同我瞓

    回覆刪除
    回覆
    1. 你地嗰邊冇暖氣咪好大鑊﹖貓匿入被竇,咁人點算﹖-_-'

      刪除
    2. http://ruby2149.blogspot.com/2018/01/blog-post_18.html

      刪除
  3. 原來張暖板咁渴求 o.o
    我都係咁啱寵物店店員大力推銷及可用會員價購買,我才買來一試……
    舊年真係冇😼吼 > < 今年再引誘,阿Lu終於愛上 😄 但兩兄弟鍾情棉被!
    🐢仔樣子好'得戚'😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地超鍾意暖板,最凍嗰幾日,幾乎整天黐實,須臾不離,除咗食和痾 XDDD
      塊板其實可以二貓共享,但在我家是不可能了﹗
      龜仔好鍾意曬太陽,伸長條頸、伸直晒手腳,好爽咁㗎~

      刪除
  4. 我家去年都换了變頻的冷暖機,好好用,建議你家多貓也用,全屋暖,貓貓不用爭暖板

    回覆刪除
    回覆
    1. 換冷暖機要下次裝修先啦,而家部暖風機兼有加濕功能,都好好用。

      刪除