2018年4月18日 星期三

償宿願肯亞初探 (2017/07/04~07/13) ~非洲水牛



非洲水牛 Syncerus caffer 是一種產於非洲的牛科動物。

平均高度約1.4-1.7公尺,體重約425-900公斤,平均壽命15-20年。

是非洲最危險動物之一 (其他是大象、黑犀牛、河馬和鱷魚)
摘自維基百科









非洲五霸觀其四,唯有犀牛(黑犀牛)踪影渺,

但遲我們兩星期到訪的團隊就遇上了,

正所謂:緣份到了,自然得見﹗😆😆😆



8 則留言:

  1. 回覆
    1. 維基百科:"....這些動物成為非洲五霸是因為徒手捕捉牠們的難度最高,而不是因為牠們的體型龐大。" 因此成為獵人的目標。"獅子和非洲象是易危物種,非洲水牛和豹是近危物種,黑犀牛是極危物種。" ﹗

      刪除
    2. 徒手捕捉...云云, 相信只有巴西龜仔之類對我才不是 "霸" 級! XDDD

      刪除
    3. 所謂徒手捕捉,我估係古代而且係要活捉...啩,而家尐人武器精良,分分滅族都得﹗
      唔好睇小巴西龜仔,昨晚用手指捻蝦肉餵佢,佢好喉擒咁飛身撲上,咬住我隻手指,嘩﹗都幾痛㗎.....XDDD

      刪除
    4. 我諗冇我血肉十指大戰厚甲八跪二螫嗰劑...咁慘烈...啩?! XD

      刪除
    5. 咁你嗰場係世紀大戰,我呢場只係頑童巷仔水槍戰,蚊脾牛脾XDDD

      刪除
  2. 我仲以為佢哋係因為惡而成為一霸

    回覆刪除
    回覆
    1. 非洲水牛都係危險嘅野生動物之一黎㗎﹗

      刪除