2014年1月17日 星期五

2013日本中部之旅(後篇)~白川鄉、立山黑部(二)


吃過栗子飯,回到長野駅,太陽道酒店一宿之後,

11月1日就正式開始自由行,首站係高山縣的白川鄉。




大行李留在太陽道酒店,收拾細軟起程。



出發時已近午,買埋便當上車,

一向都喜歡日本的“駅便當”,總覺得別有風味﹗



下午三時許抵高山站



R已訂好旅館~桑谷屋,很傳統的日式旅館



在玄關的鞋櫳,很古樸。






房間不大,但很整潔,基本設備俱全,

當然,日式旅館大多係公眾衞浴的。



房間外望


安頓之後,逛街。







有一條古街,當中有不少酒舖和味噌舖



五時左右已齊黑,商店都打烊了,街上人影唔多個。



天氣甚為清涼,要醫肚咯....




高山飛驒牛,名物啊﹗豈能不試﹖

當然分級數,我地意思意思咁試下,平民價。

見過有檔口賣800yen一串﹗o_O"




17 則留言:

  1. 哈, 完全陌生的地方...
    鞋櫳, 即係自己對鞋、旅館提供的拖鞋(?)都喺度換? 有門的裝乜架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 門裏裝鞋囉,不能“土足”入屋,必須在玄關換上旅館提供的拖鞋...

      刪除
    2. 土產的飛驒牛好正架? 有冇出口?

      刪除
    3. 一踏足高山市,放眼所見都係“飛驒牛”的廣告、招牌,周街的食肆都以此為賣點,
      價錢差異好大,我地食嘅係1100yen的套餐,像燒牛肉“瀨”一點照燒汁,甜甜的,幾醒胃,至於貴價貨就冇試咯^^

      刪除
    4. 有報道云:“被評為與神戶牛同級的飛驒牛(驒:音「陀」),肉質細膩,入口即溶。這款牛曾在日本和牛比賽中,連續兩屆取得冠軍,證明油花比例、牛肉顏色以及口感皆屬上成(上乘)。”香港有得食喎~~~~

      刪除
    5. 還勝過和牛, 咁高級數? 有機會真係要試一試...要一款走汁的, 嗒真的牛味... ;-)
      哈, 你唔特登講個讀音我知, 我一係讀 "禪", 一係讀 "單", 知道我斷估喱... :-D

      刪除
    6. HAHA﹗註音唔係我寫的,整段文字由網上抄錄,我都係讀“禪”架咋...;P
      “(上乘)”就係我加嘅。

      刪除
  2. 我唔食牛,咁我咪無野好食

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都有其他嘢食嘅,不過佢地標榜飛驒牛啫....;-)

      刪除
  3. 我也不吃牛,但我去日本都唔會餓親 ^^

    回覆刪除
  4. 5點已經黑齊,好似深夜,食店應冇咁早收,都可以周圍搵食吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 食店唔知收幾點架,六點零食完晚飯就打道回府咯,越夜越凍,條街又“黑蚊蚊”....

      刪除
  5. 嗰個鞋櫃好特別,日本真係好珍惜傳統家具,大陸呢尐咁好質感o既嘢一於欠奉,唉!文化差異!
    尐牛肉聽妳介紹好似好有名和好美味,又學到嘢嘞!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這是尊重和愛惜自己的文化,亦認同自己的國民身分,反之..... 唉﹗

      刪除
  6. 飛驒牛聞名已久, 仲未有機會TRY! 好味道嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地食的是平價貨,又唔覺得咁和味,似燒牛肉咁囉.....

      刪除