2014年1月20日 星期一

2013日本中部之旅(後篇)~白川鄉、立山黑部(三)





久仰白川鄉的合掌屋,白雪皚皚的冬季才是重點,

遊客可以在聚落住一晚,欣賞點了彩燈的白色合掌屋,

就像住進聖誕卡的童話屋裏 ^^

白川鄉與五箇山的合掌造聚落(日文白川郷·五箇山の合掌造り集落)是日本飛驒地區白川鄉岐阜縣大野郡白川村)及五箇山富山縣南礪市)地區的合掌造聚落的總稱。於1995年12月9日被聯合國教科文組織登錄為世界文化遺產。因為冬天的景色就像在童話故事中情境一般,被喻為「冬日的童話村」。(維基百科)


日本人到達後,都會在此拍一張大合照。


車站。入口


過橋後,就是合掌屋聚落









想像一下,在隆冬時節,整個村落銀裝素裹,白皚皚一片,

夜間屋裏亮起彩燈,是何等浪漫迷人的景像啊﹗
















滿地栗子












行到兩點幾才食晏,又飯又麵,頂肚又頂冷﹗


10 則留言:

  1. 你是否平日去,無咩遊客既? 我上次去的時侯,人山人海,我是跟團去,停低一兩個鐘就走果隻,唔夠皮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似係星期六或星期日,都人多架,但不擠迫,多集中在主街,我地行咗入小路尋幽探秘;P
      得一兩個鐘真係唔夠時間,我地行咗幾粒鐘架﹗

      刪除
  2. 回覆
    1. 哈﹗唔係栗子飯,係菇飯,菇菌都屬當造,還有筍,清清淡淡的,食到飽飽都冇罪疚感.... ;D

      刪除
    2. 菇菌仲正,我咩菇菌都鍾意食,荀又係我o既“飛弗”,正

      刪除
    3. 我都係;D 所以都食得好開心﹗

      刪除
  3. 呢餐食齋? ;-)
    咁大堆麵 + 飯, 食得晒?!
    那些合掌屋, 都係民宿?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰日遲咗,想點嘅都冇嘞,呢個套餐又平又飽肚,咪要囉;) 食得晒呀,成兩點幾三點,又凍又餓架嘛﹗
      好似得幾間民宿,外觀最靚最典型的唔係,佢地好低調,唔會大紅燈籠高掛,因為我地冇打算住宿,都冇乜留意。

      刪除
  4. 秋日的白川鄉又另有一番風味, 唔錯唔錯....

    回覆刪除