2014年6月11日 星期三

體察入微(6/2014) ~ 鶴藪



又出發啦 ;P 

1/6、8/6 是微距攝影班 ~ 體察入微的外影日子,

在酷熱天氣之下,鏡頭可以帶少一支,水就絕不能少,

所以別以為本人很 PRO,帶一篋器材,實情係為了帶糧水 ;DDD 



是日 (1/6) 活動由下午三時至晚上十時。


小昆蟲在開餐,唔會周圍郁,正是拍攝好時機 ;-)



聚精匯神尋寶



可愛的蕨類嫩葉 <3





這張是在下午拍攝的,用了閃光燈。



緊張有趣的夜攝,隊友不辭勞苦,跟導師 Joe 落澗搵嘢,

本人自知運動神經遲鈍,無謂落去嘞,費事一下跣腳,搞到自己又搞到人 ;P



探秘﹖





這張照片以閃燈在葉子後方照明



以下照片都在隊友協助照明之下拍攝







貓蛛 


當晚見到不少兩棲類的蛙,都躲在護土牆的排水洞中,

不過我的照明工具不足,甚難對焦,睇過就算嘞。

照片拍得十分普通,但這次練習就十分有趣、有用﹗

11 則留言:

  1. 呢尐高級、超級招數, 我問都唔識問, 齋欣賞可矣。:-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我也是初班生,志在一班“道合”者齊齊玩,又有導師指點,拍照之餘兼可認識不同物種,很好﹗

      刪除
    2. 今朝過去想試下影蝸牛大頭; 不過學以前一樣, ZOOM都咁下只見局部時都對唔到焦, 校微距都唔得, 甚至校超微距亦然 ~ 還連鏡頭都鎖死埋, 不能再校遠近(不明白...)。
      無功而還... :P

      刪除
    3. 機仔的微距/超微距只在廣角端work 架咋,所以應該將部相機(不用zoom) 盡量“隊”埋尐影喇。至於“連鏡頭都鎖死埋”,就唔知點解咯,唯有boot 機啦 ;P

      刪除
  2. 夜晚影出o黎o既效果又好唔同

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇錯,效果不同,而且出沒的物種亦與日間的不同,有趣﹗

      刪除
  3. 6月外影,少d體能都唔得
    蜘蛛加左貓字,當堂靚左,無咁恐怖。 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 係幾熱,但影嘢睇嘢分散了注意力,都OK喎,不太辛苦。
      晶瑩通透的貓蛛,也可愛喔 ;P

      刪除
  4. 雖然我無乜耐性及修養去影微距的雀、蝶及昆蟲,但必須承認影這些東西應是攝影o既一環,我喜歡妳攞的景,有次睇到個卜友大大微距,將昆蟲個頭頭放大N倍,嚇親我~~~~~>>QQ<<

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈﹗“昆蟲個頭頭放大N倍”~ 那又是另一番風景咯。佢地可能不止用1:1 的微距鏡,可能用到 5:1,連蟲卵都放得好大﹗

      刪除
    2. 嘩!咪搞我!隻隻都好恐怖!

      刪除