2014年10月10日 星期五

六日五夜婆羅洲 (2) 合照




神山國家公園,Hill Loge外




清晨觀鳥 (神山國家公園)



晚餐後,核對check list,記錄觀察到的鳥種



坐船考察 Kinabatangan 河兩岸的動植物


   


乘船離開 Sukau Rainforest Lodge 



在 Sepilok 的 Discovery Rainforest Centre 觀察


︿
︿
︿
>> 以上照片皆摘自生態協會Face Book <<



神山國家公園的清晨~尋鳥觀鳥





8 則留言:

  1. 長短火+腳架+望遠鏡,要負頂磅出戰﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 長短火可以不備,望遠鏡必需跟身﹗
      我最輕磅架啦....尐器材 ;-) 腳架只帶了半天,用得唔熟,好輪盡....

      刪除
  2. 在彼岸,是否觀到的鳥與香港的會有大大不同!?坐艇是否看到很多不同的動植物呀!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都唔知邊尐係嗰邊特有的,對動植物的認識仍在BB班;坐艇都係靠導遊或船長,佢地發現到嘢就駛埋去俾我地睇/影,由於係野生動物,所以都在遠處和隱蔽,大異於動物園﹗情願在野外遠觀,好過見佢地被困動物園。

      刪除
  3. 遠足登山...坐船濕水, 幾多嘢玩, 亦應該好多嘢睇...:-D
    不過...若是尐配備全程跟身去到邊拎到邊...我實C梗...:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔算登山,行步道很輕鬆;有日坐船遇上大雨,大家早有準備,冇濕;P
      野生動物比較隱蔽,不易見,見到都好遠,所以必備望遠鏡。
      我係盡量輕簡,小望遠鏡加一機一長鏡,而且分早段和晚段,中午休息,所以都好自在;-)

      刪除
  4. 回覆
    1. 婆羅洲發展生態旅遊,設備完善,今次行的都是步道,十分輕鬆,沒有驚險啊﹗

      刪除