2014年12月15日 星期一

跨過生和死 . . . . . . .



長毛Mi 月來食多飲多卻消瘦不少,心知不妙,於是帶佢去體檢,豈料幾乎攞佢老命﹗

轉醫生兼與弟婦廿四小時照顧餵食餵藥,總算把老Mi搶回來 m( _ _ )m

照片是稍為好轉時拍的,最差時全身軟耷耷,瞳孔放大,水兜也不敢攞放,

因為佢會埋去望住兜水. . . . . 然後軟攤,頭枕水兜,深恐 1 cm 水都浸死佢﹗




 在我房休養,衫仔、暖墊、暖爐 . . . . . . 盡力而為,不敢再讓她住院﹗





 3/12 出事,照顧幾日已略有好轉,有力站立,

自己去飲水,水兜放高些少,兜內只放少少水,以免佢個頭 “舂” 落去﹗



在 MiMi最差的幾天,小黑圍住佢氹氹轉,抑或係因為張暖墊﹖





鼻塞,要聞氣,當日為小黑購置的聞氣機,用得著,冇嘥 >.<~。



MiMi 確診為腎病,藥物、補充劑一大堆,需食處方糧﹗



經此一役,元氣大傷,老命暫時檢回來了。

現在首要是令她多食多飲,讓身體強壯一點,

上星期六 (13/12) 覆診後,醫囑兩三個月後才覆診,

我想預購兩個月藥物,醫生話唔好配咁多,

萬一有乜事 (此話在整個覆診過程聽咗兩三次﹗),怕泿費 . . . . . . .

言下之意 . . . . . . 有一日過一日 ﹖﹗




12 則留言:

  1. Mimi 好可憐
    祝早日健康
    Michael

    回覆刪除
    回覆
    1. 一直在進步,多謝祝福 ;-)

      刪除
    2. 朋友的老貓也有相同問題也住過院
      但最後改食此糧好了,Maybe u could try it :
      Royal Canin (Urine s/o) HK$350 / 3.5kg
      Hope Mimi could get well soon.... Michael

      刪除
    3. 多謝提點 ;-) 你所講的是尿道糧,去年大肥緇因尿道問題都食過,康復了。
      老Mi是腎病,只能以藥物、處方糧控制病情,已開始食這牌子的腎糧,希望佢好好多過幾年。多謝關心﹗^ ^

      刪除
  2. 小黑應該都 "感覺到" 高齡室友出事瀕危...的吧?!
    年紀老邁, 乜事都可能發生。此役相信長毛MI已在生C關前走了一轉, 往後就不妨當是賺回來的 ~ 到時...賺到幾多就幾多...。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估小黑應該係有感應嘅,佢同Mi都係弟婦過戶俾我的,佢兩個識得最耐﹗
      Mi 係一天比一天進步,現在係長期病患貓,賺回來的時日,都要服待週到咯. . . . .

      刪除
    2. 好彩大步欖過,俾著我實嚇屎,佢依家一日比一日進步,真係好

      刪除
    3. 診所急 call 時真係腳軟架,明明早一日睇佢都好精神,點知情況急轉﹗那診所叫我地送佢去同系的24小時診所,我地唔敢喇,攞返屋企自己湊,唔再信佢地嘞,自己睇實,好歹都知乜事吖,始終唔係咁易遇到真正細心兼有愛心的醫護﹗接著的兩三晚,每兩小時起身餵水,每日把乾糧加水打成漿,用針筒逐1/2ml 咁餵......... 總算有尐成績,稍感安慰。

      刪除
  3. 完全體會到從最差至好轉時的心情;MiMi眼神堅強,又有小黑在打氣(應該是吧 ^ ^),
    祝MiMi大步欖過,早日康復,努力呀,MiMi ^3^

    回覆刪除
    回覆
    1. 這些照片在一星期前拍的,現在 Mi 已唔鍾意困房,要去返佢平時去的地方,仲可以跳上椅、床瞓覺添,我地都驚佢好返會變儍貓,而家睇落應該冇壞腦 ;P 希望佢可以開心舒服地多活幾年啦,畢竟已十三歲了﹗

      刪除
  4. 真係嚇我一大跳....
    唉....年老一定有病痛, 睇呀mi 頂得住, 兼你度貓口多 , 分散老mi注意力..唔洗佢亂諗...

    回覆刪除
    回覆
    1. Mi 仍在進步,昨天開始自己食少少乾糧,逐粒餵就食好多,所以都會keep住人手逐粒餵,一日唔餵咁多餐,輕鬆尐嘞。貓口眾多,分散Mi的注意力,也分散我的注意力. . . . ;P
      十三歲了,遲早一日,天道輪迴,冇得驚﹗

      刪除