2014年11月25日 星期二

無題



都算係難得一見的場面,獨孤小黑罕有黐貓,

有貓埋身就走開,呢日佢同素素貼身瞓,

佢先伏,素素後上, 佢都唔走喎,

而且,當時唔凍,仲有尐熱添 ;P




好姊妹﹖





11 則留言:

  1. 小黑?新貓?.... Michael

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi ,小黑到我家已八年了,老貓咯 ;-)

      刪除
  2. 非常好....遲d再凍d..重多依d場面出現呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 但願如此,但我家最多兩隻一齊,應該唔會有大場面 =;=

      刪除
  3. 我家兩貓都係間中至會睇到呢啲塲面

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,唔知點解有尐貓友可以十幾貓一張床,我不知幾想在我家出現啊﹗

      刪除
  4. 素素開始唔怕醜,一於係貓都黐,or ... 想問候小黑呢 ( ^ω^ )
    小黑又做乜要圍住條頸仔呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓的親疏唔知點計呢,有些可以親密尐,有些一行近就“胡”,甚至離遠已作戒備狀. . .. . ;-(
      小黑唔知點解抓損後頸呀,之前圍咗一排,塗藥粉好返,但一除頸巾又整損,所以又要圍一段日子,但佢覺得係獨一無二,好威咁架﹗;DDD

      刪除
  5. 我在愛協上過一堂關於貓的課,導師說,貓是獨立生活的,多過一隻貓祇是容忍對方存在而已,看來我Bill Bill一點也不能忍。 T.T

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓科動物係獨居的,但見到人地的“貓山”、“貓堆” 總係流口水囉 ;DDD

      刪除