2015年1月3日 星期六

幸。。。



救回 Mi 的老命,見佢精神轉旺,心寬之際,

佢雙目狀況竟然轉差,眼內黏膜發炎紅腫,左眼角膜更含膿,

心情再陷谷低,馬上約見醫生。

 MiMi 曾歷角膜潰瘍,這次遇上病體潺弱,致病毒肆虐,

醫生把話說在前頭:如繼續惡化,或要摘除眼球﹗

晴天霹靂,不禁 . . . 倒抽一口涼氣 >.<。

轉眼藥並加服抗病毒藥之後,情況明顯好轉,至此才下心頭石﹗


餵腎糧之餘 (腎糧味淡,她不會自己食),MiMi 亦自行埋兜飲食,

步履也比前輕快,這是最大的欣慰,醫生話其腎功能不算太差,

而且年紀大啦,由得她喜歡食乜就食乜啦 (我都係咁諗),

希望盡快養肥尐,好作往後的治療﹗


主要餵腎糧,普通乾糧當係點心啦 ,吃得特別暢快 ;P





唔再合埋眼、眼神精靈咗 ^ ^*



呢排佢喜歡瞓呢個兜




同場加映:

咦,望咩嘢呀 ~ Mi ﹖



就係呢兜 . . . . .





弟婦買作邊爐料 . . . . . 劏咗都咁生猛 ﹖﹖﹖ :'-(




同場再加映:

摷得相機黎,差不多隱於山後﹗




10 則留言:

  1. 獸醫應該不是也姓C...的吧?! :-DDD
    "而且年紀大啦,由得她喜歡食乜就食乜啦 (我都係咁諗)" ~ 或許佢食得肥白開心, 更可延享天年哩。不過 "眾目睽睽", 尊寵成了專寵(還是其他的都一視同寵?), 恐受 "排擠" 耳。 :-D

    回覆刪除
  2. “獸醫應該不是也姓C”~???佢姓Chen 。;P
    Mi 雖弱小,冇乜戰鬥力,但有尐地位架,其他暫無異議,我故識做,踏入門口,隻隻都叫下摸下 ;DDD

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 係呀,佢真係好叻,食藥好乖添呀 <3

      刪除
  4. 年紀大啦,由得她喜歡食乜就食乜啦.......讚成!
    8 爪魚好恐怖

    回覆刪除
    回覆
    1. 讚成 x 2 老Mi, Lu媽幫妳加油,要開心就得la ^3^
      我ge老Mo兔都係,E生話佢d尿高鈣,要減高鈣糧,我都係混2粒當點心俾佢,佢反應好開心喎 ^ ^
      俾我見到8 爪魚咁樣,我好驚lor > <

      刪除
    2. 幾經辛苦令佢生猛番,都唔執著咯. . . . .
      隻八爪魚,我都覺得. . . . . 唔知點咁 :'-(

      刪除
    3. Mi 最期待晚餐,腎乾糧溝普通罐頭濕糧,佢食得好開心架,;-))) 而家晚晚都睇住佢(地)食嘢 ;P

      刪除
  5. 難得老mi 精靈反...其實無需太執著啦...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊﹗佢都係食一餐普通糧啫,既然食得開心,由得佢啦 ;-)

      刪除