2015年1月27日 星期二

近況



下面兩張相係月頭影架喇,當時臭 Mi 瞓多過郁,乾糧濕糧補品皆人手餵食,

好在佢都肯食,身體精神亦逐漸好轉,

醫生曾配 “開胃藥” ,好讓她多食一點,但有副作用:興奮﹗

見 Mi 虛弱,唔敢俾佢服此藥,怕食得過量反而不妙 . . . . . 






>>  >>  >>  >>  >>  >>  >>  >>  >>  >>  >>  >>


這兩星期,Mi 進步很快,越食越多,現在自己食咯,仲好開胃添 ^ ^*

逐步俾多尐處方濕糧,有兩日只係濕糧都食咗差不多一包,滿心歡喜 . . . . .

點知佢痾爛 C,似乎唔受得喎,唯有再調節,

處方乾糧加水打成漿溝濕糧(打漿), 呢兩日尐大便靚返尐嘞﹗




每晚困籠聞氣一次,唔知係咪覺得舒服呢,日頭都鍾意入籠瞓 ;-)



 掛住服侍臭 Mi ,當然冷落其他貓,好在牠們都自得其樂,

哈,其實我理少咗,佢地可能覺得冇咁煩 ;P



黐人英英就有尐失落嘞,盡量叫佢、摸佢多尐。



我行我素而親民的阿活,見我得閒坐喺度就上身架﹗



阿緇呢個唔係惡樣,係見到相機緊張咋﹗



 百厭點唔鍾意人搞佢,我偏偏撩到佢呱呱叫,好好玩﹗



衰樣﹗



小黑木訥,但最近追住人後 “吖吖” 叫 . . . . .



Mi Mi 最老 (13歲),次為小黑 (11/12歲),趁現在齊齊整整,

記一下瑣事囉。


<<  <<  <<  <<  <<  <<  <<  <<  <<  << 

仍然記掛大黃、阿定妹妹。。。
阿定妹妹(左) (2008~2009)    大黃叔叔(右) (2002~2012)



12 則留言:

  1. 哈, 好似人咁, 腸胃唔好燒煙花, 就食粥食糊...。老咗係會麻煩尐... :-DDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉~ 佢好鍾意食吖嘛,梗係盡俾佢食啦,點知會唔受得啫,老嘢真係麻煩尐 ;P
      繼續睇 C XDDD

      刪除
  2. 有妳悉心照顧,Mi一定可以安享晚年

    回覆刪除
  3. 好囉..齊齊整整, 夫復何求...
    其實我都好掛住大黃...

    回覆刪除
    回覆
    1. MI 精神番,我都安慰尐,之前好自責架 ;-(
      經Mi Mi 事件後,諗起大黃 . . . . . 總覺得當日沒有盡力 . . . . 。~>.<~。

      刪除
    2. 咪傻自責大黃嘅離去, 大黃曾擁有過愛, 一個溫暖的家, 咁多手足一齊生活...無遺憾

      刪除
  4. 貓物關係圖,好清楚 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地冇乜互動,所以成日只得單頭相;P
      隻隻各有性格 ;-)))

      刪除
  5. 老MI都好識進’補‘,叻女 ^3^
    點點真係好樣衰,同儍Lu一樣,坐同瞓ge姿勢都令你氣結 XDD
    個個都唔同性格,只要齊齊整整,我地捱下有乜所謂 ;D
    仙遊ge小天使們,永遠都記掛住 ...

    回覆刪除
    回覆
    1. ... 仲有 ... 點點老了就叫老點 XDDDDDDDDDDD

      刪除
    2. 衰仔點有活躍症咁,唔鍾意抱抱,偏要攬到佢實一實,佢就呱呱叫,仲有好長嘅尾音,好好玩架,但適當時候要放手呀,否則. . .. . . . 你懂的. . . . ;DDD
      大黃的離去,到現在,總覺得當日未盡全力,對唔住佢 ~ 很內疚 !!!

      刪除