2013年9月13日 星期五

灣仔留家廚房



光顧過留家廚房在清風街的老店數次,

此店主要做傳統粵菜配以新法烹調,印象不俗。

去年(?)在灣仔開了分店,一直想試下。

剛好有朋友、同事相約,

最近先後吃過兩次晚飯.....



第一次吃過燉湯、肴肉、牛肝菌炒豬頸肉、炒魚麵、南瓜腰果露。

食物都保持水準,尤其那砵焗蒸魚腸,非常正﹗唔腥、乾身,還有脆脆的油條﹗

兩個人把魚腸吃個精光 ^0^ 到底是眼闊肚窄,魚
勉強吃了兩箸,

實在撐得很,只好打包﹗:P


 



***************************************************************************


月頭跟現任和離任的同事聚舊,

同事提議的鹽焗雞我也喜歡,我亦提議點焗魚腸,

五個人未能清碟,魚腸有剩,可能不對口味吧﹖

少許炒飯和雞由我打包回家咯。

是夜也吃得很飽,怎麼似乎五個人比兩個人吃得少﹖

還沒吃甜品呢﹗


11 則留言:

  1. 成隻鹽焗雞, 苟非食肉獸, 尤其若在座俱是女士, 可能稍多些少。味味餸睇落都唔曾, 魚腸及鹽焗雞尤正。
    尐相搞到咁款, 好複雜架? :-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 味味餸睇落都唔錯...

      刪除
    2. 此店出品有尐水準,回港可一試。
      照片全用手機拍攝,再用“相片組合”app拼合,很容易;有不同形狀的組合和背景可選,好玩﹗

      刪除
    3. "再用“相片組合”app拼合" 是手機的功能?
      咁就慳番, 唔使學...哈哈。

      刪除
    4. 正是手機的app,Android 的play shop、ISO的app store都有很多處理相片的apps。

      刪除
  2. 鹽焗雞我又LIKE, 有機會一定試

    回覆刪除
    回覆
    1. 鹹、香、甘,頗合口味,唯食到碟底,略鹹。

      刪除
  3. 回覆
    1. 我不特別嗜食此味,有朋友鍾意食,一試之下,真係幾好食﹗

      刪除
  4. 回覆
    1. 食過一次得好食,於是再黎一次﹗

      刪除