2013年9月19日 星期四

簡餐



每星期買餸已十分頭痛,

要做九天家務助理替工,真係身心俱疲﹗(~>.<~)


上星期用剩半隻雞,以現成汁料做豉油雞吧。





完成﹗但色水唔夠 :-(





***********************



昨晚打算一煲搞掂,原來洗、切和善後工作都不少,

真係搵自己笨﹗

 


烹調中...


自己可以吃得很簡單,

但要顧及家人的口味和營養,最傷腦筋﹗

很喜歡看和買杯盤碗碟,惟烹飪技術嘛...眼高手低 :P

6 則留言:

  1. 豉油雞汁我諗應是調好味的汁(食落夠不夠甜味?)...
    若是成隻雞做豉油雞, 雞身要上靚色, 以前老豆做, 一定要加老抽(先塗抹雞身)及適量的糖(冰糖較佳?)去 "浸" ! 成隻豉油浸熟, 若隻雞肥美, 那時連皮帶膏食, 有尐好味豉味汁揩落尐飯度, 嘩, 一定添飯。不過現在食唔番矣 ~ 一來是手勢, 二來是雞已非昔日之雞 :)
    煲嘢唔錯丫...應該相當鮮味, 顏色亦靚。另外有尐肉畀(口靚)仔就夠晒營養喇。
    我諗你都係較少實戰經驗... :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 講得頭頭是道,何不承令先翁之技....
      當年家政課都學過下,仲教少少營養學添,主婦預備班﹖:DDD 而家睇多做少,唔知食乜就搞一煲....
      嫰嘅唔關我事,只理老的....都夠皮咯﹗
      搞兩家的話,我情願俾錢外賣﹗弟婦一係打邊爐,一係鐵板燒。

      刪除
    2. 從前的確睇得不少 ~ 但都要實踐配合呢。見老豆做(有時都幾多功夫架)就易如, 自己齋睇, 到落手落腳時就想必如你所說的 "眼高手低" , 會難以掌握架喇。
      知、行合一, 好多嘢都啱用, 包括煮食。若是環境 "逼" 到我日日非煮不可, 假以時日, 我諗我應該叻過吾家大人的。 :-P
      我以為你要兼顧埋兩邊...; 老人家要投其口味, 酌量調節健康食材及煮法, 簡單即可。 ;-)

      刪除
  2. 唔夠色,加老抽,我是這樣整的 :P
    其實我都系亂煮一通,中意食咩就整咩,最麻煩就系要顧及家人,totally agree!

    回覆刪除
  3. Yummy yummy

    when u have time, plse visit us at
    http://mt-childrenoftheworld.blogspot.hk/

    回覆刪除