2013年9月16日 星期一

近況




又講一下素素的近況啦,

佢而家更上層樓喇,

識得走上掛牆貓架休息攤抖。





素素與點點係歡喜寃家,

點點話,你上咩,我又上.....




弊傢伙,有狗仔...




撇啦~喂﹗




且慢﹗此處風景獨好 ^0^

10 則留言:

  1. 回覆
    1. 係我好滿意,佢地也不是經常上去的,有時作逃難用...

      刪除
  2. 呢件傢俬,貓地一定好鍾意

    回覆刪除
    回覆
    1. 係我鍾意咋,佢地唔係咁LIKE,間中瞓下覺,有時避下難....

      刪除
  3. 好‘憎'個點點 XD
    鬼咁多表情,同亞Lu真係好似 ^~^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我個google a/c尚未完成... 將會改用第二個網站,完成後,一定請妳過嚟坐下,食個包 ^^

      刪除
    2. 衰點﹗真係好鬼“憎”佢嘅啫 <3
      LU MA,我去探過你啦,嗰隻LU仲係咁Q~~~~~

      刪除
  4. 點點表情同形容詞襯到非常

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢隻衰仔古古惑惑,成日搞搞震。“弊傢伙,有狗仔”嗰張最配合﹗

      刪除