2013年10月14日 星期一

近照



七貓有一段日子冇露面了,由於他們經常獨自匿埋瞓覺,冇乜互動,

所以拍不了有趣的照片,儘管如此,久不久都要甫下近照嘅 ^.^*


瞓牆旮旯




無聊攤C




唔知做乜好




好悶啊




剛舔完毛



瞓雪櫃頂




剛從房間出來,睇下發生乜事﹗

因為聽到異動 (咪係我周圍影貓囉) =.=





10 則留言:

  1. 素素近來同貓地相處ok嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇問題 :-) 素素每逢早、晚都好活躍,追阿活、點點玩,其他貓佢係冇興趣嘅 =.=

      刪除
  2. 唔影唔安樂,影貓相已是日常必做ge事 ^^

    搬遷工程仲係進行中 ...
    我係Lu媽呀 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. ar... 新卜將會在:
      http://meowtuma.lionhost.tk/blog

      刪除
    2. Lu Ma,我己將你加入了“關注網誌清單”,你有更新的話,我會見到的;保持聯絡^,^
      我也正在螞蟻搬家,可能只搬貓貓的部分.....

      刪除
    3. O~,誤會了,原來你不在blogspot﹖

      刪除
  3. 回覆
    1. 多謝啊﹗都是寶貝~~~~ ^,^*

      刪除
    2. 哎﹗到底點至去到你的卜探你呢﹖=_='

      刪除