2013年10月22日 星期二

舊相



翻看舊照片,覺得阿緇呢張相好靚 ^,* 可能已甫過上卜,

佢黑麻麻兼避鏡頭,好難有咁清楚見到佢對琥珀色的眼睛,

咁又擺佢上枱,佔下篇幅囉 :P





英英呢張都係舊相,佢幽幽的眼神,怎能抗拒,

又搵佢嚟呃 like 囉.....^,^


12 則留言:

  1. 阿緇幅相又靚又清楚, 平時只見一團黑!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就啱光線就好尐,鏡頭對住佢就合埋眼咖,影到對眼靚好多﹗

      刪除
  2. 係家我又唔覺黑貓好難影了

    回覆刪除
    回覆
    1. 你家兩個毛豆任你影啦,工多藝熟咯﹗

      刪除
  3. 終於可看清楚阿緇真面目 ha ha

    回覆刪除
    回覆
    1. 光線唔啱就一pat嘢咁 . . . . 佢真係靚女黎咖 <3 係肥咗少少囉。

      刪除
  4. 兩張靚相... 我鍾意肥肥黑黑個貓樣多尐...哈哈...
    BTW, 上星期已經做妥備份, 現在等自己有心情以及等那位高人方便 ~ 指導點搬(佢已經搬好, 好正, 有埋回應, 不過好似好複雜, 我唔係點睇得明)。
    若是唔掂, 要我逐頁搬, 我就多數唔搬, 留番自己得閒睇番就算咯... :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 肥肥黑黑嗰隻,肉厚好攬。
      我都有睇你介紹的高人及其他網友所寫的搬家之法,但越睇越頭大,費事煩,備份咗喺部腦就當有渣拿,而家都係逐篇搬,先搬完尐貓事,再搬其他,搬唔掂就罷﹗
      另在網友處見有“最新留言”欄,搵勻尐“小工具”都冇﹗睇番佢地的info,嘩﹗又係高人至搞得掂..... 似乎係利用google的程式再自行寫的.......睇完一頭烟﹗

      刪除
    2. ZOOM近睇, 有時尐 貓樣都幾過癮 ~ 都唔知係精定懵咁...哈
      高人好似提過, 要出 "最新留言" , 唔知係咪喺 "訂閱" 個度唔知點搞 ~ 唉, 尐嘢唔通, 就梗唔係幾記得的...

      刪除
    3. 所以尐貓樣百看不厭 :P 有時似智者、有時似慒炳。
      呢度冇Yahoo咁簡潔方便,我見網友出的“最新留言”,出埋自己的回應,好鬼亂﹗又好似只能揀日期或訪客名稱或網誌名稱,只能顯示其一.....

      刪除