2013年10月20日 星期日

初秋啖蟹


並非特別嗜蟹,而風魔不少人的大閘蟹,平宜的不好吃,精品又太貴,

咁大個人只食過幾次,食味的印象平平。

是夜叼弟婦的光,吃了很不錯的大閘蟹,據云係她的家人直接由上海訂購,

蟹黃豐盈,入口甘香,蟹肉也甜美,食後齒頰留香 ^,^*









阿緇亦識貨,蟹一上枱,她已坐在桌旁等候,偶爾伸手撈撥,久久不去 . . . . .



. . . . . 咁拆尐蟹腳肉俾佢過下口癮啦 :P



14 則留言:

  1. 咁岩我今天也是食蟹,不過是澳洲蟹,88蚊/斤,但可以告訴你,不試也吧,還是中國大閘蟹好味。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有冇試過荷蘭蟹呢﹖蟹失求諸野啊,HAHA~

      刪除
  2. 嘩, 尐膏好正呀!!!
    在香港未買過大閘蟹食, 因為一般價錢貴, 又驚唔識揀...。
    食蟹自己鍾意食膏多過食肉, 尤其喜歡 "軟" 膏; 尐蟹軟、實兩種膏都有, ...真係正...(流口水...)

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係正﹗膏多過肉,但連尐肉都鮮甜。曾在食肆食過一兩次,集資購買到朋友家啖之亦有,呢次嗰尐真係good good good﹗甜、甘、鮮. . . . 回味﹗

      刪除
    2. 佢地唔夠爐,我都幫手蒸咗8隻架

      刪除
    3. 見人食親都好似好大堆頭 ~ 你幫手蒸8隻, 咁起碼成20隻, 每人4-5隻起碼?
      食咁多, 我尐寒底, 有得食都唔知頂唔頂得順... :p

      刪除
    4. 一人一隻咋﹗我都唔敢食多啦。昨晚佢地親朋盈門,外家的阿婆阿姨家姐等十數人,平時假期會過去食飯,但家母怕人多,所以兩兜友撐枱腳,我揀咗隻少膏嘅俾阿媽:P 我食嗰隻即圖片所見,勁多膏好味﹗哈哈﹗

      刪除
    5. 以為你地自己家人享用...原來大堆頭嘅係佢哋班親戚 :-)
      啱架罅, 傷身嗰尐自己 "捱", 伯母要食健康尐;我同大人都係咁架, 哈...

      刪除
  3. 未移民前都係食過二三次,移咗民之後無得食,都已經二十年無食過

    回覆刪除
    回覆
    1. 老外唔好,而且國內需求亦殷,唔會出口到咁遠咯啩,吼下有冇荷蘭蟹.....

      刪除
  4. 我食過幾次都係掹人衫尾去食架咋,自己唔識貨,唔會自家買黎整咯。

    回覆刪除