2013年12月14日 星期六

婚宴


好耐冇飲喜酒咯,親戚嫁女,見識下八十後的婚禮啦 ^^

12/12.....在新人來說,有特別意思吧 :)

睇影片,接新娘的車隊頗有陣容:

車隊的車牌~ AA, BB, CC, DD 跟尾的數字都係1212 (~;~)!!



大合照。我估係wedding planner的套餐服務



筵開廿席



近年流行這種糖皮結婚蛋糕,冇食到,所以唔知乜味 :P 



註冊場地







全程都有司儀主持,梅花間竹地播片、問答遊戲,

問題都圍繞新人日常事,他們的朋友會比較投入,我們嘛....木宰羊咯﹗



佈菜,每人一尐。

視覺享受比味覺好..... =_=*



10 則留言:

  1. 依家去飲宴,好似去睇show咁

    回覆刪除
  2. 純以去飲的角度, 總係覺得咁搞法時間太長... :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我們係戥她的父母、祖母高興,小姑娘只在每年團拜見一面,但回想由初生到成長、出嫁,老套都要講一句;光陰似箭,她父母的婚宴記憶猶新,彈指之間,新一代成長了,我們又褪後一步了.....

      刪除
    2. 在當事人及親人, 是高興難忘的一天...
      "...回想由初生到成長、出嫁,老套都要講一句;光陰似箭..."
      我看侄女, 亦如是 ~ 現在生埋女添咯。小饞呢, 下個月唔使返學, 返工賺錢添(大學的CO-OP...) :-D

      刪除
    3. 呢位新娘子似乎頗喜小朋友,話唔定好快有薑醋食咯 :D

      刪除
  3. 我上次去飲,新郎哥表演魘術

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈﹗而家擺酒,新人都要渾身解數囉.....

      刪除
  4. 咁大陣仗,好似成隊人去拍照,唔專業都睇得吓!呢尐唔知係唔係新噱頭呢!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估佢地搵婚禮統籌搞嘅,而家尐後生潮興呀;兩個拍影片,兩個影相,係咁上下人手啦。不過我覺得用兩支燈好尐.....:P

      刪除