2013年12月19日 星期四

嚴冬


難得一見的雙併﹗



這些“親密”畫面,只能在寒流襲港時得見




這張電暖墊係俾人熱敷用的,45分鐘自動斷熱,

買的時候沒察覺,現成雞肋......好過冇 ^_^

周圍都搵唔到寵物用的電暖墊,上淘寶看過,

似乎平宜得難以置信,一來唔識買,二來沒信心 :P



這個迷你暖爐,打算溫暖三貓,但多數得兩隻,

入面個位少有貓伏。



這張白色的電暖墊十分受貓貓歡迎,

置於床下空間,頗能溫暖一隅,可惜再買不到 :(



16 則留言:

  1. 回覆
    1. 嚴冬暖室.....佢地怕凍吖嘛,冇計﹗

      刪除
  2. 妳家咁多貓,真係要好多張電暖毡至得

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,想買多一兩張咖,佢地隻隻孤獨精.....

      刪除
  3. 我家的鍾意單拼 =^ ^= 開暖爐只有lu姐欣賞,兄弟鍾情被窩做餅 :-D
    素素好識嘆呀 (≧∇≦)

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地鍾意電暖墊咖,睇阿活瞓到伸長晒身就知啦,不過一張只能容一隻,其實迫迫地可以瞓到兩三隻咖嘛,但佢地就有你冇我咁.....
      素素而家周圍捐咖喇,覺得個位好就瞓低,話之你....:-D

      刪除
  4. 照計咁多件堆埋一齊瞓, 打個超巨型貓餅...然後左右兩側開暖風機....搞惦.....我up下啫....知冇乜可能...呀瑙啋你都傻

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈﹗巨型貓併盤,我的夢想啊﹗莫講阿緇,即使點點和阿活平時互lam互追,都甚少黏埋瞓的.....

      刪除
  5. 巧勁!貓都有暖爐:)) ,仲貢得意添!我都未開暖爐,所以人、貓都要捱凍!

    回覆刪除
    回覆
    1. 總之見到佢地瞓到好舒服咁樣,就好安慰...HAHAHA~~~

      刪除
  6. 第一張相似蝸牛~~~~~~~Woooooooo

    回覆刪除
  7. 素素已經成功混入貓群 hohohho

    回覆刪除
    回覆
    1. 肚餓識得叫人俾食添呀﹗佢而家同點點間中有互動,初則口角,繼而動武,睇落唔算真打,但總會玩一輪摔角囉。

      刪除