2014年2月19日 星期三

新春賞相



這陣子天氣寒冷,人唔願郁,腦漿都“擎”埋 ;P

地盤荒廢多日,儲埋的相、事都要清倉出貨咯﹗



新正頭,影友搞照片分享會,朋友叫埋我,

有得睇,有得食,何樂不為﹖

出席者廿多人,聚會係包場形式,

包場的咖啡店在太子站附近,交通方便,是很不錯的聚腳點,

當晚散band時,店堂仍然高朋滿座,仲有人等位添架。







先食後賞。自助餐形式,所點食物頗合口味: 

烟鴨胸沙律、薯茸、芝士餅、法式燉蛋皆我所喜。










幾位影友分別去過不同的地方 ~


冬日壩上




各處梅花



朋友的作品:
吉爾吉斯
   




 掛住睇,係咁意影幾張做個記錄就算喇﹗

11 則留言:

  1. 有正嘢食, 有靚相睇, 正吖...訂間房咁呀,,,?
    早日都焗咗餐鴨胸食, 幾嫰滑...

    回覆刪除
    回覆
    1. 包咗閣樓的一半,呢間店有尐文化氣息,傢俬佈置都係二手嘢拼湊,別有格調;預咗地方俾人掛相、掛畫展覽,亦備有投影機和屏幕,俾大家搞下欣賞會咁囉﹗
      只求大伙一聚,食物一般,總之食飽飽啦;雖然係沙律凍食,但我覺得尐鴨胸若略煎或略焗一下會好尐 ;P

      刪除
    2. 鍾意食烟鴨胸架,間中會買黎煎,或炒荷豆,都唔錯。

      刪除
    3. 圍內自處一閣, 自在暢食暢談(+ 暢飲更妙), 的確快哉!氣氛好過喺酒樓食一圍咁..., 不過我諗應該代價不菲... ;-)

      刪除
    4. 唔貴,每位$160全包!

      刪除
  2. 各位啲相影得好靚,幾時到妳呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我去年的尐日本相都未搞完,而且我冇佢出動得咁頻密呢;P

      刪除
  3. 有得食,有相睇,呢D活動搞多D都好架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀﹗大家嘻哈分享旅遊、拍攝趣事,兼交換旅遊情報﹗

      刪除
  4. 回覆
    1. 雖然我唔係“熟人”,但聽下睇下都增廣見聞架... :-)

      刪除