2014年2月22日 星期六

無題



早一星期持續寒冷,各貓都會搵“好地方”瞓覺,

家母之床乃熱點之一,佢一起身馬上有貓進佔;

素素孖阿活瞓埋一堆,阿活真係百搭咖,

只要唔fee佢,同哪隻埋堆都無所謂﹗






相機係咁“隊”住照瞓....阿活~



加送賣萌英玉照 ;P

8 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢成日都咁樣引人咖,見到忍唔住要影,影完又要擺上黎..... :D

      刪除
  2. 貓地真系識得利用資源,識得利用餘溫 XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀﹗佢地(目及)住咖,呢個好位,係黑、白、黃三隻嘢搶佔嘅陣地﹗:DDD

      刪除
  3. 阿活真係好抵錫 ^3^
    阿英姐好嬌俏 (≧∇≦)

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿活在眾貓中最唔起眼,其實其他貓應該冇留意佢。FEE佢咩,佢即走;埋身令佢覺得你會惡咩,速逃;永不衝突,好鬼過癮﹗
      英英好黐我咖,一見我喺面前就擺 “款”...... <3

      刪除
  4. 阿活好似我家蛋蛋广與世無爭, 所以我都特別錫佢……嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿活性格真係好鬼得意,從冇見佢fee人fee貓,好獨立咁,但在佢覺得適當時,又會去親貓<3佢十分敏感醒目,有時見佢病病地,喺個心想餵佢藥咋,佢已經睥住,我一郁佢已9秒9匿埋....

      刪除