2014年11月11日 星期二

送舊迎新



特搜專員長毛 Mi:乜傢伙﹖無端端多個箱﹖





咪為咗你地班大帝破財囉﹗



四、五年啦,溶溶爛爛,睇見眼冤 ;P






本來睇中貓友的一款:一條擎天柱旁立三、四層白色木箱,

很可愛,易打理,惟價錢略高,儲錢中 ~~~~~ ;D


新樹站起來了﹗



阿活:嗯~ 還可以 . . . . . .



除了幼貓,成貓多數不喜歡呢尐吊床,因為吊吊揈,佢地覺得唔穩陣,

Mi Mi 係我“質”佢入去嘅,都瞓咗成個鐘,落地後再沒上去過 ;P



 逐隻、逐個位輪住試



英英好鍾意呢個位。
 

  
 吊床鋪埋軟墊,都係冇貓“吼”  >.<~。

 


百厭點出場嘞 ~ ﹗



同場加映,早兩日陰雨,氣溫稍降,貓最識搵地方歎﹗



提早開暖氈俾佢地 ;P



素素和小黑仍在觀望,不做“爛頭蟀”,

希望貓們快尐習慣新樹啦。


8 則留言:

  1. 咁陰公呀,要“質”佢入去吊床瞓 XDDD
    貓B最鍾意吊床,要由細教育先會自願,儍Lu就係最好例子 ^ ^
    佢地冇爭最頂果層咩?百厭點做大搜查 XDDD
    咁早出動暖氈? 早兩日我都俾儍Lu着衫 ;p

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地輪住上落,唔會一齊。
      呢兩氣溫廿度以上,冇開暖氈咯 ;-)

      刪除
  2. 我都想買棵樹俾貓地,不過真係好貴呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢尐款比以前平咗尐啦,一千有找,用到幾年。

      刪除
  3. 唔使1千蚊, 成竇貓都有得 "過癮"(?), 抵喇...!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都OK嘅,玩到幾年架啦。而家多網購,頂爛市,的確比以往平宜了 ;P

      刪除
  4. 好高噃棵貓樹,其實我都需要買一棵新的,但仍"的"唔起心肝去揀,活該!見妳尐貓貓咁開心爬樹屋,真好玩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 網上揀下囉,仲平尐,四、五百就有,我呢棵係在店舖現貨揀嘅,貴少少.........

      刪除