2013年11月23日 星期六

2013日本中部之旅(前篇)奧志賀/上高地 ~5


一夜淅瀝,晨起到餐廳吃早餐時,見到草頭葉尖都有點點發白,

細看之下,是雪啊﹗看遠山的山頂,原來已罩上薄薄的白帽子,

這一下大伙都樂了,雨後居然讓我們遇上初雪﹗

雪下得輕盈飄逸,可謂瑞雪祥和,

跟後來我和朋友在立山的室堂遇上的大風雪相比,真箇大異其趣﹗

雪只下了半日,天氣逐漸好轉,往後就是陽光普照的日子 ^_^*
















7 則留言:

  1. 我地南方人,看見雪都會有莫名的興奮

    回覆刪除
    回覆
    1. 初見的確開心一陣,但見幾個鐘好喇,再落就頂唔順架罅=_=" 戶外冒雪唔係幾過癮的﹗

      刪除
  2. 哈, 我哋呢度而家都落緊... ;-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 又嘆雪景﹗四時更替,你地都習慣咯.....

      刪除
    2. 嘆氣個嘆...唔慣都要慣喇, 自己揀嘅.. :(

      刪除
  3. 真開心!遇上了下雪天!我從未看過落雪,希望有機會看到!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢場係幾令人興奮嘅,在立山嗰場就令我驚驚地.....
      聖誕或寒假去中國東北、日韓都有雪喎,考慮下 ;-)

      刪除