2013年11月18日 星期一

2013日本中部之旅(前篇)奧志賀/上高地~3



天天美景佳餚﹗每日的早出前晚歸後,

餐桌上都擺滿了美食,為大家充電﹗

早餐都是火腿或腸仔、蛋,但每次的烹調方法都不同,

加上一撮清爽的菜沙律、水果,還有果汁、咖啡就更醒神。

在後篇的自由行發現,日本的西式早餐,都是這些配搭。









最令人念念不忘的,是每天新鮮出爐的自製麵包,

捧上手仍然熱烘烘,抹上牛油或自家製果醬,

咬上一口,簡直靈魂出竅,幸福滿瀉。。。^_^~



果醬有多種口味:藍莓、蘋果、杏、橙等,

有瓶裝出售,可惜還有後篇的自由行,加上行李沉重,

就不可能購買,只能望瓶興嘆了﹗:-(



在旅行前的簡報會,導遊Eva強調這旅館的餐飲做得美味,

我想當時大家都不以為然,估不到第一頓晚餐的第一度菜,

一入口,大家都不約而同、情不自禁地喊:好好食呀﹗(食神上身:P)

我估應該係法式的做法,因為. . .每餐都有一份~魚 :DDD



旅館還有自釀的果酒:梨、蘋果、藍莓、人參等,一小杯400yen。

每晚都點了不同的口味,令每頓晚餐更加完美 . . . . . 簡直冇得輸﹗^^'










10 則留言:

  1. 嘩, 一次過餵飽晒了 ~ 雖然齋睇, 以跟團來說, 覺得這些餐飲的水準真箇好得很了...
    我自己來說, 一次愜意的旅行是以食為主, 觀光為輔的...哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為唔係大型旅行社的“行貨” :P 路線、食住都係Eva(導遊/老闆)精挑細選,一團最多十幾人,而且日本呢類旅館/民宿都會有好嘢食,皆因店主本身很多都係大廚,提供的不是山珍海錯,只係一般新鮮食材,但烹之以心,待人以誠,特別令人感動﹗
      曾參考其他旅行社的行程,食方面認真麻麻,無論去邊,都有好多餐食“中餐”,OMG﹗

      刪除
  2. 餐餐都係西餐,我唔like食西餐嗰喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 但好好味喎﹗在外國很難食到好味的中餐吧﹖尤其跟團.....

      刪除
  3. 朝朝新鮮home made bread,系我夢寐以求既事,餐餐有魚食,亦系我所想。

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係感覺超幸福﹗
      咁有冇諗過買個麵包機﹖

      刪除
  4. 果醬係我至愛,尤其係佢地d樽ge設計,幾重都要帶一瓶返嚟 ^ ^

    回覆刪除
    回覆
    1. 未知後事如何,唔敢貿然行動....UM,一瓶都可以嘅,但當時諗住每種味道都買一樽的話拎唔掂咋﹗

      刪除
  5. 好好味呀!看都覺得好味,加埋妳的描述,就唔止睇得,仲係真材實料的好味喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 仍然回味..... 平淡自然卻難忘的味道﹗

      刪除