2013年11月16日 星期六

天涼。。。



呢幾日天氣涼涼地,又係打邊爐季節,

雖然香港打邊爐已無分季節,

但在秋冬為之,總比較合時令和順理成章. . . :P


弟婦發辦,唔會嘢少。螄蚶細細隻,卻十分鮮美 ^^

薯仔都好清甜,直到終局,竟然冇郁過尐蝦﹗



豬膶、脆肉鯇、鮮魷很好﹗



手切牛柳,稔滑有牛味,雲吞未食過,因為太多嘢,太飽喇﹗



有辣有唔辣,麻辣嗰邊,幾勁的,弟婦至愛,

我頂唔順,歸清湯之邊,間中過去淥幾件。





食剩唔少,明天有餸。現在通常在一開波就淥一大堆菜蔬,

先填一填肚,唔使食咁多肉 . . . ;-)



9 則留言:

  1. 打邊爐人稍多比較好 ~ 可以量少類多;
    呢餐比較健康添...
    我哋弊在得兩兜友, 而且食歸邊...哈...

    回覆刪除
    回覆
    1. 我成日叫弟婦唔好買咁多肉,今餐已少了豬和羊,每次打邊爐和鐵板燒都要自我調節下,避免開波肚餓猛食肉. . .
      兩兜友食歸邊...指你地食得好齋﹖見你地主菜都係青斑 :P

      刪除
    2. 食歸邊是側向肉多嗰邊... :P
      大人無魚不歡, 我就偏愛牛肉, 故此, 喺屋企一係唔打, 打親就青斑、牛肉兩柱俱是主角。
      青斑成條, 而且打邊爐要起肉, 愈大條愈好, 除非冇得揀...。一魚一牛, 兩兜友已經多數食唔晒, 係咁意買多三幾樣其他納雜嘢, 量都已經好多, 會每樣都剩尐架罅。

      刪除
  2. 我哋真係冬天至會打邊爐,但唔會成日打,阿姐就最鍾意,遲啲等阿姐放長假返o黎,就會打一次邊爐

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢邊不分時令,幾乎大棚聚會都係打邊爐,無 論在家或外食都方便嘛﹗

      刪除
  3. 螄蚶打邊爐,又未試過,成粒掉入煱度?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,好似蜆、蝦咁連殼灼,好快就離殼,細細粒嫰尐甜尐,我諗大隻的會靱...

      刪除
  4. 回覆
    1. Hi ^^ 而家都盡量少食肉咯,所以海鮮會多尐,而且大家都喜愛﹗

      刪除