2014年9月22日 星期一

洗碗工


每晚眾貓晚餐後,點點呢個盡責的洗碗工絕不猶疑,馬上出動 . . . XD



嗯,呢個碗污糟尐,先洗.......



 跟住洗呢個.......



 .......到呢個......



 洗埋呢個.......



 班主:喂,點點,今晚洗得唔夠乾淨喎 ;DDD



最近買俾點點專用的慢食碗 ;-)


10 則留言:

  1. 我以為洗碗係阿緇,原來係點點,真係盡責又勤力,最低工資,好抵請 ;p
    噢,原來這個是慢食碗,咁,洗這個碗真係要用多咗d時間,辛苦你la點點 XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿緇係為食,逢人食嘢就埋黎“汞”,但其實佢唔係食好多啫﹗點點日頭不太吃乾糧,佢最重視晚餐,派飯第一個俾佢,當派完其他貓,轉頭佢就食完、洗埋自己個兜添,所以買個專用兜俾佢,呢款兜係俾狗用嘅 ;DDD

      刪除
  2. 睇黎我都買番個慢食碗俾金魚肚妙

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎﹗妙妙有金魚肚﹖食好多牙﹖呢款兜真係唔可以食得快;P
      UP 尐相黎睇啦 ;-)

      刪除
  3. 佢嗰碗唔駛俾咁多,洗埋人哋啲碗都飽晒

    回覆刪除
  4. 份份餐都參唔多,但佢晚餐真係食好多,食晒廳嗰尐,仲周圍巡下有冇漏網嘅兜,我家貓係不會一字排開咁食架,東一隻西一隻,要拎埋去俾佢地......

    回覆刪除
  5. 嘩!真係洗碗噃!我家最為食係亞細,但由於仲未揾到佢地三隻貓鍾意食的罐頭,所以全部食乾糧,小花食先,Mose冇乜食慾,但亞細貓b好有占頭曼風度讓尐女食咗先!::)))

    回覆刪除
    回覆
    1. 只食乾糧﹖除非佢地肯飲水,獸醫話要俾多尐濕糧佢地,有水份,而貓科係食肉架嘛。
      而家有尐湯包,可以俾佢地試下,搵唔到三隻都食的,咪買各自的口味囉,冇衝突。

      刪除
    2. 我曾經買咗不少罐頭畀佢地試食,但都唔感到有興趣,嬲得制咪淨畀乾糧佢地囉!唔掛得佢地飲咁多水啦!其實都想佢地食吓罐頭,但又唔知食尐乜??我再要買畀佢地試試!

      刪除
    3. 我家Charco仔又係,濕糧只食一兩啖,所以唔俾濕糧佢食,依家多咗隻Marble,佢要食濕糧,我買啲細罐裝,佢又肯食少少,一罐三貓分啱啱好

      刪除