2014年9月23日 星期二

打邊爐~海鮮篇


本人生性極度好逸惡勞,做家務尤甚 ;P

星期日遇著兩家幫手都放假,午飯求其,或食隔夜餸、或叫外賣炒粉麵.....

晚飯多由弟婦主理,要我搞,情願俾錢大家出街食﹗

為免生出晚食乜餸之煩,一係打邊爐,一係鐵板燒。

是日,侄兒又話要食龍蝦喎,於是今餐主角係佢嘞 ;-)'
 



 仲有好大隻的蚌(?),廿蚊一隻架,但好靱,試一次夠皮咯﹗

尐肉個款似壽司的北寄貝。



仲有兩兜菜,冇擺出黎



最後來張例牌開飯圖 ^^


12 則留言:

  1. 回覆
    1. 秋冬季係我家的邊爐旺季,因為唔使諗 ;DDD

      刪除
  2. 澳洲龍 ? N 年前去澳洲玩時,朋友開餐館,專登留一隻超大的請我們,頭和手手腳腳做椒鹽,身做刺身,那次是我第一次食刺身,好味到依家仲記得。
    依家香港甚少澳洲龍蝦,有也是很貴,你這窩海鮮,也不平宜啊!^ ^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,我都唔知乜嘢龍,其實唔係好大隻,我食了一小舊,幾鮮甜。
      弟婦做買手,我都唔知幾錢,又冇夾錢 . . . . . ;P

      刪除
  3. 府上位尊貴識食的細路又番尋味...哈...幸福小子。:-)
    我地都好耐冇打邊爐了, 待天氣涼尐及青班平尐都要整餐嘞。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小子以前係唔“好食”的,尤其肉類,佢阿媽都絞盡腦汁,既然佢提出要食龍蝦囉喎,試問弟婦點頂得住﹖最近觀察,小子並非唔鍾意食嘢,而係要揀好嘢食﹗

      刪除
    2. 那就 "比較" 簡單, 投其所 "好" 咪得囉... :-D

      刪除
    3. 而家尐細路要風得風.......

      刪除
  4. 打邊爐係非常開心ge事,尤其喺人地屋企打 XDD
    (並非金錢問題,道理跟食蛋卷一樣 ;p)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈﹗在人地屋企.......自己乾手淨腳吖嘛﹗XDDD

      刪除
  5. 其實我最鍾意打邊爐,但夏日炎炎,我就好少打lu~~~

    回覆刪除