2014年9月26日 星期五

你是涼血的﹖


我懷疑點點係涼血動物,因為大熱天時三十幾度,

佢都瞓雪櫃頂,瞓成個下午喎 ~﹗

剛熄火的爐頭都埋去伏 . . . . .


阿四被困家中,見到乜都影一餐 ;P

點點豈能走甩﹖;DDD




 呢隻衰仔真係好鬼馬得意,

見到我會反肚,尤其我倆獨處時 <3



 搞我相機條手繩



 肆意咁玩咗一陣,佢開始有尐緊張嘞 ;DDD




10 則留言:

  1. "我伏到咁高, 你都擒上嚟影? "

    回覆刪除
    回覆
    1. 個雪櫃矮過我,唔高~!
      部腦今朝用完,而家又開唔到機,要在電話搞:'-(

      刪除
    2. 尐機用都耐唔係呢樣就嗰樣, 看來你都要諗換機咯... :-D

      刪除
    3. 小黑嗰筆都未埋口..... (大哭)

      刪除
  2. 伸脷仔,菊花手,謀殺菲林........呀,唔系,謀殺記憶體先岩 ^^

    回覆刪除
  3. "睇下你,熱到鼻哥仔都紅哂la" 我經常都同阿Lu講 ^ ^
    估唔到百厭點你,熱到... 出黑點 XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 衰仔點只在廚房才跟我賣萌,出咗廚房就好似唔識我咁,好特別!

      刪除
  4. 尐仔鍾意同女玩,尤其是單獨時,小心^o^ ^o^ ^o^~~~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉﹗佢而家一見英英都仍然好似見殺父仇人咁,大尾豎背毛.......

      刪除