2014年4月12日 星期六

2013日本中部之旅(後篇)~白川鄉、立山黑部(八)




在黑部水霸的觀景台餐廳午膳 .....



.......望住呢個停車場 ;-)




上車返長野嘞,車程一個多小時。



沿途風景都唔錯 ^^





到酒店先攞房


check in 後出街逛下,可惜落雨,

夠鐘就食晚飯醫肚,在日本食嘢又點少得剌身呢 ;P



翌晨先來個自助早餐,醒一醒神再出發﹗



乘巴士往訪善光寺。其實我地都唔知長野有邊度好去,

在旅遊書見到呢個係最接近住處的景點,於是就去囉﹗



到埗後才知這寺規模不小,遊人也多,

估計係當地一個著名景點。



遇上一群到寺參觀的小學生



寺內都是典型的日式庭園設計,佈局規矩整齊。






我佛慈悲 



寺內有不少銀杏樹,金黃樹葉襯以藍天,特別耀眼﹗






寺內很場景很多是小時候在日本月曆見過的風景,

當時覺得美得不可方物,親歷其境的感覺係寧謐幽美﹗






















旅程已近尾聲,此別之後,未知何時再見美艷的紅葉,

於是見紅就拍,也不厭其多的記在這裏﹗^^




12 則留言:

  1. 飽食、飽覽復飽拍, 盡情盡興, 何厭之有? ;-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 自說自話自我陶醉梗係唔厭,看官就......
      可能“餓遊”得耐,呢次有尐鄉里出城feel ;P 心思思去北海道睇丹頂鶴......

      刪除
    2. 性本好遊, 點著條引, 難免會遊出癮來...:-)
      版面洗盡桃朱, 然後傅粉..., 益顯絢麗葉色(鼓掌)。

      刪除
  2. 2013.....點解寫到而家﹖打鐵趁熱,好似我咁一兩日就出一篇﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁多節目,手頭仲有壓倉存貨呀 . . . . ;DDD

      刪除
  3. 零靜o既寺院,加埋紅葉,真係靚到無朋友

    回覆刪除
    回覆
    1. 好鍾意,很掛念﹗挑起條筋.......

      刪除
  4. 回覆
    1. 哈﹗可能我地“少見多怪”,當地人慣見平常也..... ;P

      刪除
  5. 寺內果然張張都係月曆! :)))

    回覆刪除