2014年4月14日 星期一

2013日本中部之旅(後篇)~白川鄉、立山黑部(九)



行完善光寺,再按圖前往我們嚮往的蘋果園。

蘋果乃富山名物,超市、店舖都標榜這裏的蘋果。

往果園的路是十分寧靜的住宅區,沿途都是日式的屋,

或大或小都附有庭院,花樹栽種整齊有致,是有點級數的地段吧。







路上見到牆邊紅色的葉,又拍一番... ;P



果園在望,聞到甜甜的蘋果香啦﹗




進門就係辦事處,要收一點入園料,不貴,只係幾百yen 。

樑上貼了各種蘋果的名字。



枱上放著切好的蘋果讓客人品嚐,當吃得差不多,

園裏的人會靜靜的添加一點,十分友善好客,

即使對搞搞震冇幫襯的我們..... ;P



掛在樹上的紅寶石



碩果纍纍



園內無人看管,任我地行,當然我們亦十分守規矩,

靜靜地欣賞拍照,絕不會掂樹上的果實。







“ 鵝試一個die拼果,又die又紅又好吃...... ”  ;DDD



在蘋果園行一輪影一輪,不知不覺已過午飯時間,

二時已過,餐廳冇人,我地又包場﹗





午飯後乘搭15:30開出的巴士回池袋,

車程3小時40分鐘。



晚上在酒店展示“戰利品”,買了六個紅的,因為試食過,喜歡其味稍甜,

黃色的兩個係園主送嘅,甜中帶點酸 ;-)



在富山有很多蘋果園,競爭不少吧﹗

我們在園裏見到不少蘋果跌在地上爛掉,似乎不是一門“好做”的生意。






9 則留言:

  1. 富山蘋果唔同富士蘋果﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. “富士”係其中一種蘋果的名字。;-)

      刪除
  2. 跌在地上爛掉的蘋果我諗都計埋落 "正常損耗" 的成本項下 ~ 所以要賣貴尐。 :-)
    呢尐果園要打通晒尐運輸及銷售網絡先掂, 各有各做...。

    回覆刪除
    回覆
    1. 做生意嘅嘢,要瞻前顧後,計好多數,唔係我嗰瓣....

      刪除
  3. 幾年前試過去美國的蘋果園玩,但是個不好的經驗,因為那天下雨,成個園變泥槳地,又多蚊,感覺不良好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 標媽,妳撞啱落雨,又真係好無癮呢,美國o既果園我都去過好幾次

      刪除
    2. 我第一次入果園咋,所以感覺很新鮮、好玩 ;-)
      咁天氣又真係好影響遊興的,標媽,再去過....^^

      刪除
  4. 萍果園,見到都好開心,在園內逛逛,聞吓萍果清新氣味,真好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 得我地兩個,慢慢睇,慢慢影,又食兩三片蘋果……:-P

      刪除