2014年4月7日 星期一

寃家



點點和素素兩隻嘢. . . . .

有時素素“睥”住點點,衰仔點會走夾唔抖;

有時點點會“汞”住素素,隻白嘢又會“鶯鶯”聲咁叫,然後縮矮仔咁搵碇匿;

有時又相見無事,各行各路。

似乎冇話哪隻怕哪隻,不時互換主賓﹗

本來唔關我事,但近日發現點點在梳化 瀨  尿 ~

而素素就在家母的床作同樣好事﹗頭赤得很. . . . .


現場記錄,兩隻對峙、互睥﹗


若見他們蓄勢待發,要用椅墊或報紙分隔、驅趕,

切莫用手,否則必定掛彩﹗



14 則留言:

  1. 好食好住, 日子無聊, 要搞下嘢...?! :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 素素到家一年了,係近一星期才“出事”,搲頭......總係要俾尐難題我煩下.....
      有朝不知就裏,坐梳化穿鞋出門返工,一起身....濕嘅﹗領嘢,底面都要換兼洗,激C﹗﹗
      唔明佢地搞乜鬼,真係食飽等.....

      刪除
  2. 哈哈!我隻小花一呷醋就在地布上大大,搞到我一定要鍚佢先,貓女真麻煩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 在地布大大,這易搞啊﹗他們在床、在梳化呀.....而家要墊膠布兼鋪報紙,今朝在梳化報紙上又一篤﹗兩隻係一仔一女,鬥玩嘢﹗小黑都試過在廁所洗面盆大大,過一排又正常番。

      刪除
    2. 咪你估﹗耐不耐整鑊杰嘅.......

      刪除
  3. 搵個傳心師同佢哋傾吓計啦

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 係囉,莫明其妙,冇新貓、環境又冇變﹗

      刪除
  5. 不是冤家不聚頭嘛 ^ ^
    我個女同大仔都係咁,Lulu唔鍾意大佬接近佢,就會'ng~‘ 佢...
    不過又未至於唔喺正常地方去方便,相信佢地霸地盤卦...
    希望妳好快搵到佢地ge心結la XDDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔知點點同素素諗乜,佢地的相處與眾不同﹗
      呢幾日又冇在梳化瀨尿囉喎,可能佢地玩嘢,你痾我又痾;P 觀察多幾日再算﹗

      刪除
  6. 一定係呷醋 la :P 點點同素素都好lovely ar <3

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地係好可愛咖,尤其點點,精力無窮,衰在邊隻怕佢,佢就搞邊隻,激C.......

      刪除