2014年4月29日 星期二

英德連南三月行 之 連南(五)



连南万山朝王又称八百罗汉。位于县城南面11公里处三排对面的石山群,计有石山1000余座,座座背朝东北,面朝西南,组成群山俯首,恭躬油岭盘古王山称臣的壮观画面。. . . . .


最後一天的重點就是萬山朝王,由於霧靄濃重,我們都十分忐忑,

去還是不去﹖走上酒店的天台瞭望,只見幾個山巒時隱時現,

後來見天色稍開,決定走一轉﹗


由酒店天台望去 . . . .




今次坐三腳雞,尐風又係兜口兜面,幾凍 ;P



到了﹗







如果天色稍清,重巒疊現,景色何等壯麗啊﹗









徘徊個多小時,天氣仍然沒有好轉,而且間竭大雨,

無謂磨爛蓆,撇 ~

回程時,路過油菜花田,於是叫司機停靠路邊,

我們在此遊下影下,十二時許回“君悅”。

要求司機沿途停車影相,佢都冇齮齕,所以50(人仔)車資外加10蚊俾佢﹗



影個不亦樂乎,以作英德補遺 ;P







攞行李退房,“君悅”再見﹗



乘12時25分的中巴往連州,沿途見花田,又影,真係short short 地 ;DDD





抵連州,買往深圳(14:50)車票 (170/人)。

在附近解決午餐 . . . . 



豆腐太多肉餡,餐牌寫“釀豆腐”,我地以為係“蒸釀”。



北菇雞煲仔飯,味略淡,缺少了甜豉油,冇咁惹味 . . .



好物尋歸底﹗加湯浸一陣,尐飯焦仍然好脆,又香口,

好耐冇食好味飯焦啦,日語通唔食,由我包攬,非常好﹗;DDD



在這個客運站上車,結束旅程。



群山羞赧,無功而還﹗ 



這高架橋,來時在上,現在望去,原來幾宏偉


冇塞車,順利回港。

這五天雖然沒看到絕色美景,但感受了人情味,倒是頗堪回味﹗


8 則留言:

  1. 那兩張大相有濃霧襯托, 好似山水畫一樣, 好正吖!若是天氣好, 可以去到喺那堆山峰走動架? 還是只影相影得清尐?
    學識 "齮齕" 兩字, 唔使打英文拼音了。:P
    煲仔飯冇豉油跟, 硬是差尐尐...
    哈, 今次連南自由行幾日, 睇得一氣呵成, 唔使攤凍吊癮, 甚好! ;-)

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果清少少,可以多見幾重雲山,氣勢磅薄尐;嗰尐山頭應該冇人去啩,睇意境咋hawa ;P
      有諗過要上去......
      呢兩個字,剛學識,現炒現賣 ;D
      煲飯味淡麻麻,但底飯焦真係正 ^^~
      攤得耐,有時係冇mood、或太多相要揀,重要的是屋企部腦神神地,做做下嘢忽然自動reboot,upload 照片時又要逐張黎,學你話齋,脹然﹗

      刪除
    2. .....“冇”諗過要上去... ;P

      刪除
    3. 預備換機喇, 現在尐機咁平...
      我部枱機應該都就快要換, 個MON有時有尐納雜線斬斬下; WIN有時又話記憶體唔夠, 去BLOG度若是相多的, LOAD得慢 ~ 又話有尐阻慢速度的SCRIPT出現(唔明); 用慣了中文XP, 換機就可能要用番正版英文W8以上, 都唔知掂唔掂; 現在我部手提電腦用WIN7, 都覺得冇XP咁好用。稍後問下侄婿要點搞先讓我易用尐... :-)

      刪除
  2. 我唔意咩意境,但都覺得D相好靚,呢D 系咪叫做有feel ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都解唔到乜嘢係“意境”,就當係 feel 咁解啦 ;P
      希望在不同季節可多去一趟,拍攝另一面貌 ;-)

      刪除
  3. 英德往連州那些公路,我覺那些高架天橋最吸引,高高的穿插在山中,極為壯麗!

    回覆刪除