2014年4月27日 星期日

英德連南三月行 之 連南(三)




今日目的地係油嶺,5蚊巴士到站,然後步行上老排,

睇瑤族的排屋,但仍然天陰細雨大霧,視野甚差。


到站要交“水費”,村內無公廁,於是借人店內廁所方便。



影下人地個廚房



如果天氣好的話,景色應該很好





一路向上,諗住去“老排”



我地心中冇譜,一路行一路問人要幾耐才到,

每次的答覆都是:還有半個小時 . . . . . o_O*

亦有村民提議我地行山路捷徑 . . . . .





. . . . . 遇到呢位阿姐,佢話山路難行,叫我地行番出車路,

本地人都話難行,港嬋點敢逞強  .



路上景色,始終煙雨迷濛。







 行極都未見眉目,見有車過,即截啦,

村民冇所謂,反正順路,上到山頂太大霧了,乜都睇唔到,

係咁意兜咗一圈,落山有排行喎,

一聽到引擎開動聲,馬上撲去攔車走人,哈﹗又係上黎嗰架車喎,

司機仲俾咗張卡片我地,原來係村委委員,幹部黎嘅。


落到山,剛錯過了11:30的往南崗的公車,下一班要13:30,又冇雞車,

咁.....又貢咗去人地村委個辦公樓搵廁所,

方便完之後 (個廁所,唉 ~~ 好難搵地方落腳呀 @__@!!! ) 有個後生仔走黎同我地打招呼,

佢話在山頂已經見到我地,奇怪點解咁快落到山,於是大家謦起來 . . . . .

佢係村委主任喎,呢日係佢地條村(油嶺村)的村委選舉日,

我地問有冇車去南崗(千年瑤寨),佢話可以車我地去,又誠邀我地食午飯,

然後車咗我地去佢舅父屋企,咁,我地就食咗一餐正宗嘅農家飯嘞,

仲飲咗少少自釀米酒添 . . . .  ;P


呢個場面,喺香港,係咪會有人依嘩鬼叫呢 ;P



開飯啦 ~~~



簡單飯餸,濃濃鄉情


瑤族人的姓名


問過村委主任,佢解釋過,有尐唔記得嘞,

其中唐老師吊的“老師”表示呢位人兄的尊翁係老師;

名字後面的“十斤”、“八斤”係佢出世時的體重喎 . . . . .


6 則留言:

  1. 嘩,你都算大膽,三九唔識七就上陌生人的車,算你地好彩,無出事!
    不過,可能真正的農村,就是這樣,沒有都市人的爾愚我乍,真情流露,互相幫忙是閒事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩個港嬋,又唔係美少女,安全好多~~~ ;DDD 有時都要講直覺嘅,當時我地又冇危險嘅感覺喎 ;P 正如你所講,農村的人都比較真性情。

      刪除
  2. 咁可能有尐名叫唐五喊、唐多毛髮、唐眼矇豬、唐股痣黑...:-DD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈﹗都有可能。下一篇引了一段短片,講瑤族的命名,其中一個例子係:姓唐的生了一個女兒,剛巧出世時見到一隻豬,咁呢位BB女個名就叫唐豬一妹嘞 ;-)

      刪除
  3. 出門旅行,總是有尐嘢意想不到,有車搭,有人請食飯,仲知道吓當地人的名字,咁得意添!所以讀萬卷書,不如行萬里路囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀,這次旅程最堪回味就係呢尐 ;-) 自由行就有這種柳暗花明又一村的“意料之外”。

      刪除