2014年5月10日 星期六

復活三“享”炮 ~ 享樂園 (上)



呢個樂園營業咁多年,我都係第一次踏足咋 ;P

復活節假期第二天 (19/4) ,沒想像中擠迫 . . .



園內種有不少花草,都十分壯碩鮮艷,不見枯槁,

心內有點疑惑 ﹗



排隊是免不了的,但不算太耐





想起好多年前的荔園 ~ 永恒的咖啡杯



等待



侄女鍾意呢隻 Pooh,輪隊短,好快影咗,不過冇要“官方”的照片。



重頭節目:花車巡遊











卡通人物走埋黎握手





又到醫肚時,當日幾熱,入餐廳歎下啦 ;p

排隊幾分鐘就有位嘞。







餐牌簡單,都是套餐,

小人餐 $108



呢款大人餐 $178,另一款咕嚕肉同價,沒拍照



四月壽星獲贈雪糕一杯 ;-)



16 則留言:

  1. 園內飲食消費貴得很 ~ 物非所值得好緊要... :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 當日弟婦有點不適,要抖下,否則佢未必肯入餐廳食 ;-P
      擺明係“打荷包”,入得去嘅都預咗,行到攰,離不開飲飲食食,嗰日又熱,冇帶夠水,一支750ml 嘅水盛惠25大元,怕中暑呀,焗俾﹗

      刪除
  2. 我都未踏足過,或者等到有長者優惠先至去!

    回覆刪除
  3. 初開時公司請過一次,但之後也沒有興趣再去,可能真是老啦,90年代去過美國Florida 的一次,當年買套票,連去3天,那份勁不知那裡去了?

    回覆刪除
    回覆
    1. 九十年代去過日本那個,冇乜記憶LU,當時只係“未去過就去下啦”的心態,入到去只揀少人排隊的去睇,似乎不怎麼興奮 . . . 'P

      刪除
  4. 以前去過日本和L.A. 那個, 到香港開時已沒有童心去玩

    回覆刪除
    回覆
    1. 我諗真係要小朋友至覺得好玩 ;-)

      刪除
  5. 真失禮!我未去過!只去過迪欣湖咋!但妳話唔多人,我睇相就覺唔少bor!!曾去過日本東京嗰個,玩過!所以對這個興趣不大!

    回覆刪除
    回覆
    1. 出入口係人多尐,行咗入去冇我想像咁擠擁,我反而未去過迪欣湖,成日都想去行下。今次係同細佬一家趁熱鬧啫。多年前去過日本嗰個,但已冇乜印象,只記得玩過space mountain,即係太空背景的過山車,心都離晒﹗

      刪除