2014年5月8日 星期四

復活三“享”炮 ~ 享天倫



細佬一家到外家作家庭日,為免人多張羅,

多數一係打邊爐,一係BBQ。

呢個假期冇活動,於是掹衫尾去湊熱鬧啦 ;-)


(口靚)妹總愛 “穿金戴銀” ~  佢姨媽的“傑作” ;DDD







等食﹗幾乎乜都食,食雞專食皮,甚有肥妹潛質 . . . . ;P



弟婦幾姊妹各人買尐,事後攤分。








我只係湊熱鬧啫,淺嚐比翼雙飛、少許腸、丸之後,收手咯﹗



13 則留言:

  1. 屋企有空地燒烤,住村屋嗎?

    回覆刪除
  2. 一家人BBQ , hehe haha 真係不錯啊 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 對﹗有地方,佢地家人自動波分工合作,我就到時埋位;P

      刪除
  3. 兩兄妹有尐似樣...:-)
    靚妹大把本錢(食埋阿哥嗰份?...哈), 而且又唔係餐餐食; 成枱嘢, 都幾勁吓咁喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地相對“後生”,有姐夫妹夫,尐肉食幾勁架,我只能淺嘗即止 . . . . .

      刪除
    2. 兩兄妹食嘢好唔同,阿哥見肉(尤其豬肉)就掩口,阿妹就乜都食。

      刪除
  4. 回覆
    1. . . . . . 耐不耐一次OK的,但鍾意燒海鮮、蔬菜咁囉 ;-)

      刪除
  5. 如果唔系唔健康,我極愛BBQ

    回覆刪除
    回覆
    1. 久不久一次沒關係吧﹖唔好燒燶同埋少肉囉﹗

      刪除
  6. 我鍾意打邊爐多尐,因BBQ,若熱時對住個火爐會好辛苦,凍呢就一路燒一路食西北風!但燒嘢食過程就幾好玩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 兩樣我都鍾意,不過而家會食精尐,走肉,食海鮮蔬菜咁囉。

      刪除