2014年5月29日 星期四

蜻蟌歲月 之 酷暑賞蜻蟌(上)



25/5 係蜻蟌歲月的第二課,睇埋呢次,要等明年咯。

上次滂沱大雨,無功而還;這天烈日當空, 天氣酷熱,兩種極端﹗

由於連日大雨,河溪水量充沛,昆蟲都活躍起來(包括蚊),進行生命循環。


先到鶴藪 . . . . .



一些喜近水的蜻蟌,會伏在小溪邊或石上。



既要防蚊又要防曬,還要帶備充足糧水(因為路上沒有補給),

裝備沉重,權衡利害之下,只帶了一機一鏡 ;P



曾經試過唔夠糧,餓到腳軟,今次不敢掉以輕心,點都要有碗飯到肚,

還有沙律、2香蕉、2蘋果,水更不能缺,帶咗 2 L ﹗

多年前試過行山唔夠水,好唔舒服,還要向路人“乞水” . .  ;P



有個多小時的大休,慢慢嘆。



鶴藪營地 ~ 大休





抖完起行咯,下午時段至係考驗﹗



曬到顛、熱到儍 ~>w<~



由鶴藪至沙螺洞,沿途都有溪澗流水,為旅人解暑﹗







沙螺洞,即將消失的地方。

現在仍有冰鎮可樂等我地 ;P


雖然路途平坦,但負重步行,都帶了行山杖幫下拖,

等雙膝好過尐,咁就可以 "com" 玩尐 . . . ;DDD


是日水足飯飽,狀態頗佳,記之 \*o~/





17 則留言:

  1. 哈, 講究的勁餐...沿途冇得補給, 或者你應該拖架可以爬山涉水的微型履帶餐車隨行...:P
    即刻有示範佳作 ~ 尾三那幅溪澗流水給陽光照到藍晒(抑或執過?); 尾二那幅水花四濺的, 慢快門之外(1/20?), 還要點搞? (暫時我都未知在我部機內點校快門...) :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 餐車﹖係噃,下次可能拉個箱,可當凳坐 ;P
      尾三藍晒嗰幅係執過,因為原相光咗尐,飽和度不足,可能係飽和度調得多了 ;P
      尾二水花嗰張尐水流較急,係用咗高速快門 (1/1600秒) 凝固水花;如用慢快門(如1/20秒),得出的水流會如絲似霧的。
      校快門可能要扲入menu,又或機身有掣,等我上網睇下你部機先,貴機乜型號﹖

      刪除
    2. CASIO EX-ZR100
      不如等我摷下本說明書放咗喺邊( :P), 瞄瞄先, 看看有無頭緒; 這也或可讓自己印象深尐。下下講下就要你做咁多功夫, 過意不去呢 ~ 自己真係唔掂, 老鼠拉龜就冇計喇...。

      刪除
    3. 搵到喺邊到入去手動調校光圈及快門了..., 不過原本的設定不知有冇搞亂。:P
      正常光圈係咪用F3.0, 快門用 1/250 ? :P

      刪除
    4. 家腦神神地,放假後詳談。;-)

      刪除
    5. 光圈無所謂正常與否。視乎環境的光暗,決定光圈、快門、ISO的不同組合而得出正常曝光。

      刪除
    6. 或者遲尐等我用手動調校、記下不同組合影的 "作品", 等你指教。 :-)
      目前我連嗰幾樣嘢的作用都未搞得清楚呢, 等我睇下先... :P

      刪除
  2. 回覆
    1. 香港係有靚地方,不過會慢慢消失,所以有時間要去行下,記錄下。

      刪除
  3. 回覆
    1. 喺附近休息都覺得涼快,我就冇落水嘞,怕跣又怕濕咗腳唔好行 ;P

      刪除
  4. 好重裝備啊!
    大熱天,體力高考驗,俾十個讚!
    好喜歡水花跳起果張。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果當日齋行山係會辛苦架,但我們掛住搵嘢、睇嘢和影嘢,分散了注意力,似乎不是太辛苦,仲覺得時間過得好快添 ;DDD

      刪除
  5. 我都幾中意影蜻蜓,因為佢地會企定定俾人影,好過蝴蝶

    回覆刪除
    回覆
    1. 蜻蜒飛走後,兜個圈又會回到原先的位置,要有耐性,等~~~

      刪除
  6. 呢條路線未去過!沙螺洞就嚟又被發展,我真係背尐,沒太留意新聞!

    回覆刪除
    回覆
    1. 鋪晒石屎路,秋涼時分,約埋一齊行下 ;-)

      刪除