2014年5月2日 星期五

四月觀鳥遇三鶲 (上)



4月13日又去米埔,再次觀鳥 ;-)

今次沒帶腳架,因為上次經驗,實在又累又論盡﹗

一機一天涯鏡,希望可靈活走位,聽多尐睇多尐。

當然,由於鏡頭焦距所限,以下照片都經過大幅剪裁,

否則網友看著照片,肯定有 “唔講唔知喎” 之嘆 ;DDD



珠頸斑鳩 Spotted-necked Dove 是香港常見的鳩鴿科 (Dove) 鳥類。

在等候辦事處開門時,在停車場攝得。

《香港及華南鳥類》



《台灣野鳥圖鑑》(陸鳥篇)


如記憶無誤,呢隻係灰喜鵲  ;-)

也是在停車場等候時拍攝。




這隻唔知係乜鳥,見光線幾靚,都擺上來啦。




中午時分,約一時許,我們先遇上三翁 ~ 三位觀鳥前輩,

其中一位係前天文台台長林超英先生。

三位前輩高興地告訴我們,有“鶲”呀 . . . . . 鶲科(屬林鳥)的鳥,香港罕見啊﹗

以我的“資歷”,當然拾下拾下,不明所以 ;P

魂遊之際,一輪快門聲此起彼落,同行者已拍得第一款鶲 ~  

黃眉姬鶲 Narcissus Flycatcher

回過神來,佢已無影無踪嘞﹗


唯有拍下隊友的相機顯示屏,做個紀錄啦﹗




呢隻係紫壽(綬)帶 Japanese Paradise Flycatcher,有些雄鳥已長出了長長的繁殖羽。

導師 Samson 話,呢種鳥不易見到,就算遇上,也未必見到長出繁殖羽的,

佢都係第二次見咋,我們十分幸運呢﹗(鼓掌) ! (鼓掌) ! (鼓掌) !

十幾支鏡頭向著同一方向,但我睇極都睇唔到,

睇到嘞,又影唔到,這鳥顏色深,而且在林間不停來回穿梭 . . . . 只恨平時疏於練習﹗

以下照片係隨隊導師 Joe 用我的相機替我拍下來的 . .  . . (汗顏) ;P


很美的鳥 <3





呢隻白腹藍姬鶲 Blue and White Flycatcher,當時未聞未見,

在生態協會 FB 抄下來的。



隱身觀鳥屋中,觀察泥灘的鳥

  


雖然主題係觀鳥攝鳥,見到池塘有咁靚嘅睡蓮,

即使時間緊迫,都要影番幾張記錄照。



筆管榕上的榕果,榕小蜂在其內交配產卵,

當時有榕小蜂在樹上,但實在太微小,影唔到﹗



假蘋婆




鵝掌柴 (七至八塊複葉)




9 則留言:

  1. D雀仔好靚,有機會都想跟你去睇下 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈﹗我呢個初哥都係跟生態協會去學嘢咋,仲係BB班,如你有興趣的話,可到他們的網頁睇下有乜嘢啱聽,話唔定真係做埋同學仔呢 ;-) 五月、六月我都報咗蜻蜓班和微距攝影班。
      生態協會網頁:http://www.eco-institute.com.hk/
      生態協會 FB:https://zh-hk.facebook.com/pages/Eco-Institute-%E7%94%9F%E6%85%8B%E5%8D%94%E6%9C%83/119213051089

      刪除
  2. JOE神好勁! 重係用你部機添...(大力鼓掌!)
    第一幅相隻雀似乎還沒有 "停" 定..., 是在郁動中的?
    哈, 在我眼中, "影" 山已彌高, 今見在觀雀影雀方面, "JOE" 山更高; 一山還有一山高, 信焉! :P
    隻雀條尾咁長, 咪好論盡? 在林中穿梭, 會否好易 "揩" 嘢... :DD

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢見我一碌葛咁,扶老呀 ;DDD
      影山影水影花,可以度位慢慢影,影雀就要知道牠們的習性、出沒位置,預先調校好相機的設定,等﹗一見就用高速快門連拍架啦﹗我呢尐只係興趣班,玩玩下,有幾高﹖有排學呢﹗
      佢條尾咁長都係為咗成家立室,“揩”唔“high” 問佢至咯.... ;DDDDD

      刪除
    2. . . . .問佢至“知”咯. . .

      刪除
  3. 回覆
    1. 對,很美﹗要得專家引領指導,否則只覺樹影搖曳,鳥聲啾啾,一般人只知. . . .有雀哦. . .
      未必睇到咁靚的鳥 ;-)

      刪除
  4. 影雀、影蝶真係要快和耐性,所以我就情願影花!

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要隨機應變、身強力壯 . . . . . ;DDD

      刪除